Blue + Romwe's discount


Ostatnimi czasy przerzucam się na sukienki tudzież spódnice. Już jakiś czas temu przeszłam transformację z legginsów, legginsów i jeszcze z legginsów na inne ubrania wierzchnie od pasa w dół. Na zmianę ubieram się w basicowe zestawy typu biały t-shirt, jeansy + wyrazisty dodatek, bądź jak na załączonym obrazku łączę kontrastujące formy. Torbę z grubym łańcuchem dodałam do ulubionej jeansowej kurtki. Biała spódnica - na pozór prosta, jednak z przodu i z tyłu zdobiona jest kolorowymi printami posłużyła mi za bazę, do której dodałam całą resztę.






Jacket&Skirt ROMWE | Bag VJ-STYLE | Top Only | Heels Vintage

Koniecznie sprawdźcie ofertę Romwe!! "Best sellers" czekają na nowych właścicieli, mało tego otrzymujecie atrakcyjne zniżki:

wpisz pod koniec zamówienia best15% jeśli zrobisz zamówienie powyżej 60$ i oszczędź 15%!!



15 komentarze:

  1. ciekawa spódnica i piękny kolor torebki:) ale uśmiechnij się troszkę! :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Cię w tej kurtce, podoba mi się całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukasz modnych ubrań i dodatków w rozsądnych cenach?
    Bieżące trendy tylko u Nas!
    Tu znajdziesz wszystko:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!
    Torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna kurteczka! Super blog:) podoba mi sie bardzo naglowek:)
    Przy okazji chciałam cie zaprosic na mojego bloga, dopiero co zaczynam, komentarz mile widziany:) http://monic-dzej.blogspot.co.uk/ Pozdrawiam Monika^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kurtka! bardzo fajnie w niej wyglądasz, ciekawe połączenie stylu :)

    xx
    www.aniacyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna kurtka! uwielbiam takie oversize-owe okrycia wierzchnie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka i torebka <3 Zapraszam do mnie na aukcje;) Tanie TOREBKI, KURTKI itd;)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25081549

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj , ja też ostanio łapie się natym że wolę chodzić w spódnicach i sukienkach :] Ale cos czuje że zima zweryfikuje szybko moje "wolę dress"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion