Denim all the time!


Najlepiej czuję się w niezobowiązujących zestawach z dodatkiem kobiecego akcentu w postaci wysokich butów, czy kopertówki. Na sobie mam absolutnie ulubioną (i tak wiem, niemiłosiernie poszerzającą) jeansową kurtkę. Oby jeans był w tym przypadku naprawdę nie "do zdarcia", ponieważ wpadnę w żałobę jak "zużyję" owy egzemplarz doszczętnie. Swoją drogą denim najlepiej wygląda właśnie jakby to ująć... znoszony? Czy Wy też w czasach dzieciństwa swoje jeansowe spodnie specjalnie tarliście pumeksem, bądź strzępiliście nogawki...? 






Blouse StaffbyMaff | Jacket ROMWE | Leggins vintage | Wedge Mango | Clutch Asos


29 komentarze:

  1. Jest fajnie, jest oryginalnie, jest dokładnie tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pamiętam robienie dziur w ulubionych jeansach:)
    A Ty wyglądasz świetnie, prezentujesz taki niewymuszony luz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz. Kurtka jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja.. chyba najlepsza!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zajmuje mi ta fryzura 10sekund ;)

      Usuń
  6. Genialna marynarka!!! Chcę taką <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno tu nie zagladalam... Nowy kolor wlosow? - bardzo Ci pasuje, wygladasz swietnie :)
    No i oczywiscie fajniutki zestaw.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta kurtka:) Mi też sie podoba taki znoszony jeans, choć sama przynaję noszę rzadko, a jak spodnie jeansowe to raczej ciemne:) No i torebke masz śliczną:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoją kurtkę:))idealnie się układa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie ci w tym kolorze włosów- ożywia ci koloryt skóry, jak również w spiętych włosach do góry takie uczesanie wyszcupla ci twarz. Nie ścinaj włosów na krótko, taka długość dla ciebie jest idealna. Wchodzę na twojego bloga od roku i tak bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) A włosów nie ścinam, ponad rok temu musiałam bo miałam bardzo zniszczone. Ciągle je zapuszczam, podcinam tylko końce;) I spróbowałam ombre w wersji rudym, niedługo robię sobie mocniejszy rudy ;)

      Usuń
  11. kurtka jest fenomenalna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię Twój minimalizm<3 Cudnie wyglądasz w tych włosach!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka jest świetnie, cały zestaw jest do niej idealnie dobrany <3

    OdpowiedzUsuń
  14. boska stylizacja !
    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jak byłam dzieckiem to nie lubiłam jeansów ! były po prostu niewygodne...


    podoba mi się taki zestaw;) prosty, ale ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobała mi się torebka, ma coś w sobie :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny styl :))
    Bardzo fajny blog!
    Dodaję do obserwowanych z przyjemnością:))
    Całusy :*

    http://livetodo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion