Ostatnie promyki słońca! (?)


Wyglądając za okno popadam niemalże w depresję. W dodatku ogrom obowiązków na kontynuacji studiów i pracy dają się we znaki. Tak to jest jak chce się robić milion pięćset rzeczy na raz, gdy ma się tysiąc dziewięćset pomysłów w głowie i sześćset planów i marzeń do spełnienia! A do tego doba ma tylko 24h! Tak więc korzystam z końcowo letniej/początkowo jesiennej aury, którą uchwyciłam na zdjęciach dosłownie max 2 tygodnie temu. Prosty, biały t-shirt zestawiłam z eleganckimi spodniami ozdabianymi złotymi koralikami. Dopełnieniem są moje rarytasy wyłapane oczywiście za śmiesznie niskie ceny (w porównaniu do wyjściowej oczywiście) okulary z outletu Moschino kupione w TkMaxxie oraz vintage torebka od Marca Jacobsa.







16 komentarze:

  1. Dawno nie zaglądałam na Twojego bloga, a tu taka niespodzianka :) Zmiana koloru włosów dodała Ci więcej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Od 2 lat fryzjer namawiał mnie na rudy ;)

      Usuń
  2. Zestaw bardzo udany :) prosty, ale z klasą! fryzura również bardzo mi się podoba, świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna torebka, podoba mi się nawet mimo tego, że nie przepadam za dodatkami z wszelkiego rodzaju napisami i monogramami :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie super, ładnie ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znowu mnie zachwycasz spodniami i torebką! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wyglądasz w tych spodniach! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!
    Strasznie zazdroszczę Ci torebki i okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się torebka ;) Ciekawy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion