Sportowa bluza + baskinka


Nie lubię szufladkowania. Nie lubię określonych zasad w ubieraniu się. Stosuję takie, w których w zasadzie nie ma zasad. Tak, wiem - może to brzmieć jak masło maślane. Nie zamykam sobie furtki określając swój "styl" jako elegancki, rockowy czy sportowy. Lubię łączyć odmienne proporcje, kontrasty. Moda jest dla nas, a nie my dla niej! Dlatego nie pędzę do sieciówki gdy tylko na manekinie bądź w super trendy magazynie pt. musisz-to-mieć zobaczę burgundowe botki, czy bliźniacze kostiumy. Zdarza się, że z opóźnionym zapłonem coś do mnie dociera i mój zmysł estetyczny mówi mi "oo to jest to!". Tak o to właśnie teraz doceniłam baskinkę. Elegancką na pozór spódnicę połączyłam z luźną, ciepłą sportową bluzą. Jednak żeby utrzymać jednak kobiecy charakter dodałam szpilki, łańcuch na talię oraz pasiasty kuferek




Bag ROMWE | Skirt Stradivarius | Belt TopShop | Heels vintage via New Look | Blouse H&M old


23 komentarze:

  1. Thanks for your lovely comment ! By the way this hait colour does not suit you and you have big calves !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie i wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To połączenie wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi!! I like your blog! Follow you :)
    I invite you to my blog, i hope you like it!
    kisses
    http://cristalips.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wpadłabym na takie połączenie ;> bluzki z baskiną podobają mi się ale jakoś nigdy nie zebrałam sie by jakąś nabyć ;) pozdrawiam i zapraszam www.personaldress.blogspot.com obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pooba mi sie jak polaczylas ta bluze ze spodniczka! sliczna torebke masz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe połączenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie połączyłaś sportową bluzę i spódnicę z baskinką! A ta torebka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten zestaw jest obłędny! Mój najulubieńszy z ostatnich ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! <3

    u mnie do wygrania bransoletka z kryształkami Swarovskiego, zapraszam : http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-malvare.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Dobrze, że nie dajesz się zaszufladkować, to czyni Twój styl wyjątkowym. :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się połaczenie tej bluzy ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe połączenie, odważne, ale na plus

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw , bardzo podoba mi się takie połączenie :). Dokładnie, z modą powinno się eksperymentować na swó sposób !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion