Zmiany!



Potrzebowałam kompletnej zmiany. Nowe buty, bluzka czy perfumy nie wystarczały. Odwiedzając mojego fryzjera i siedząc na fotelu słyszę pytanie: To co robimy? -Ja: Rób co chcesz! Fryzjer: To na rudo! I tak o to z różnych kombinacji blond jakie opiewały moją głowę, moje włosy zyskały czerwonawy odcień. Mimo, że nie przekonałam się jeszcze do widoku w lustrze, wiem że to było dokładnie to czego potrzebowałam. W mojej głowie kłębiły się myśli niczym z Idź na całość! Polecam każdej kobiecie diametralną zmianę na włosach. Nie wiem czy świadomie czy nie, ale po tejże koloryzacji zaczęłam sięgać po bardziej wyraziste kolory, zarówno w makijażu jak i w ubraniach! Zobaczymy czy wyjdzie mi to na dobre!







Jumper Reserved | Bag TopShop % old | Dress wearing as a skirt H&M | Shoes Venezia


33 komentarze:

  1. dużo bardziej mi się podobasz w tym kolorze! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie:)
    strasznie schudłaś, czy Mi się wydaje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schudłam ale ze 2 kg:P Moja waga ciągle skacze, zależy czy opuszczę siłownię lub czy zjem zdrowy obiad albo przepiję ciastko kawą ;P O dziwo noszę cały czas S ;)

      Usuń
    2. bardzo to widać po buzi:)
      z reszta jak najbardziej na plusik:)

      Usuń
  3. Trafiłaś na dobrego fryzjera-kolor włosów idealny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo korzystnie wyglądasz z tym kolorem włosów a zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely outfit!!! The yellow sweater looks awesome with your red hair :D


    glamDevils

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie teraz wygladasz:) moze zdradz sekret jak to osiagnelas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o co Ci chodzi dokładnie?:) Może to efekt zmiany koloru włosów ;)

      Usuń
  7. ślicznie wyglądasz :)
    Może zajrzałabyś do mnie? Jestem początkująca, może powiedziałabyś mi co sądzisz o mojej pracy? z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. www.xadrianax16.blogspot.pl1 października 2012 14:53

    świetnie wyglądasz:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tym kolorze :) Zestaw również mi się podoba :)
    Bluza kosztuje 90zł/ ja kupowałam ją z 20% zniżką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor! Według mnie bardzo do ciebie pasuje!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna zmiana, bardzo podobasz mi się w tym kolorze włosów
    pozdrawiam Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka zmiana i to oczywiście na +, potrzebne czasem są takie radykalne ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w nowym kolorze :) muszę to docenić, bo jeszcze się dziwię, że nikt nie napisał tego! Ja uwielbiam czerwony kolor u dziewczyn, nie ważne czy to ubranie czy włosy, oczywiście, gdyby wyglądały jak u Wiśniewskiego to by mi się nie podobało, ale jak jest teraz to na prawdę świetnie wygląda :) Gratulacje za odwagę!

    OdpowiedzUsuń
  14. boski kolor i stylizacja!:) Świetny sweter i torebka-cudeńka wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ołłaaa, wyglądasz nieziemsko w tym kolorze ! to zmiana zdecydowanie na lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny sweter! kolor jest idealny i podoba mi sie jak jest polaczony z szarym!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz cudowny sweterek i buciki! Podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Rudy kolor jest fantastyczny, bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie na plus! wyglądasz świtnie ;P
    też chce fryzjera, który tak zna się na rzeczy ;p

    kwitniesz ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ;) za jakiś miesiąc- półtorej zrobię bardziej rudy ;)

      Usuń
  20. Wow!Tez mnie rudy kusi, ale za bardzo kocham blond:) W kazdym razie wygladasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudownie wyglądasz! :) zmiana bardzo na plus, rudy zdecydowanie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. amazing outfit!
    :)
    I really like your blog and your style, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion