Daily



Nastała pora niesprzyjająca blogowaniu. Wychodzę z domu - ciemno, wracam - tak samo. Tak więc, jak nie ma się tego co się lubi to się lubi co się ma! Mam ścianę, egelanckie panele, więc urządzam "sesje" domowe, a co! Zielony sweter to niedawny zakup w Reserved. Długo omijałam ten sklep, aż coś mnie podkusiło. Mają naprawdę duży asortyment jumperów w całkiem przystępnych cenach od ok 59 - 129zł. Zaopatrzyłam się także w moją drugą (naprawdę) parę jeansów. Chciałam aby było zwężane, ciemne i beż żadnych udziwnień typu naszywki, przetarcia, dziury itp. Postawiłam na urozmaicenie prostego zestawu dodatkami w postaci pasiastej torebki i złotych butów. Miały premierę już wcześniej. Skórzane, wycięte szpilki kupiłam w second hand'zie i odpicowałam złotym sprejem do skór.






Bag ROMWE | Jeans Zara | Jumper Reserved | Heels vintage


47 komentarze:

  1. Fajny skromny zestaw z pazurem. Dobrze dobrana torebka i pomadka. Ale czy sweter ma nie za dyży dekold, jak się w takim czujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna masz podłoge,wiec śmiało możesz zdjęcia robic:)
    torebeczka genialna;p no i jak ty moglaś zyć z taką małą ilością jeansów?:p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda zestawienie swetra z miedzianymi szpilkami - bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your outfit, it's so cool :) The sweater is gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek i cudowna torebka;D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, subtelny i bardzo kobiecy zestaw :) ślicznie Ci w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek bardzo mi się podoba. :) Jest taki pozytywny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba!
    Torebka cudowna, a kolor lakieru do paznokci - oszałamiający! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier z avonu jednak dawno go zamawialam

      Usuń
  9. Świetny sweter!
    Do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ;) sweter mierzyłam niedawno w sklepie, ale jakoś mi nie pasował, za to Tobie pasuje jak najbardziej :)
    a paznokcie masz cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter godny pozazdroszczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz dobrą ścianę i podłogę do zdjęć, więc nie masz się czym przejmować ;) Bardzo fajny sweter i torebka, ładnie wyglądasz ;)
    I mam pytanie, prośbę - powiedz mi jak na studiach zarządzania? Ogólnie to jest ciekawie, trudno..? Mam zamiar iść na ten kierunek stąd moje pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie tym interesuje, wiec dla mnie kierunek jest przyszlosciowy. Zalezy jakie masz podejscie, jesli chcesz sie uczyc to wiedze zdobedziesz niekoniecznie w murach uczelni. Nie wiem co to dla Ciebie znaczy trudno:) jesli chodzi Ci o przedmioty to i na 1 i na 2stopniu sa scisle takze np matma, statystyka czy badania operacyjne.

      Usuń
  13. Bardzo ładny sweterek oraz torebeczka ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak robisz taka fryzure ?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spinam byle jak włosy gumką ;) zajmuje mi to 10sekund

      Usuń
  15. Kurcze, aż żałuję, że ja nie mam u siebie białej ściany i brązowych paneli! : D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ściana jest w kolorze szampana, helołłł ;P A no, żałuj, żałuj ;)

      Usuń
  16. Świetny sweterek i cudowny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiem, że może powinnam się wypowiedzieć na temat outfitu, ale niesamowicie ładnie Ci w tym kolorze sweterka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. torba łał
    czadowo ; )

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin ( zgłosiły się tylko 4 osoby, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną : ))

    OdpowiedzUsuń
  19. Your sweater is incredible, I adore this look!! Xx

    OdpowiedzUsuń
  20. O mamuniu *-* Świetny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  21. sweter i torebka super! świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  22. This outfit looks amazing, simple but soo classy! Nice choice
    Kisses
    Oana
    Follow me:

    Bloglovin

    Facebook

    Twitter

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion