Denim + ROMWE'S DISCOUNT


Noszenie różnych odcieni denimu razem rodem z lat 90' dalej jest kultywowane. Przyznam, iż w takowym zestawieniu czuję się bardzo dobrze. Tak wiem, znowu przynudzam tą kurtką. Cóż poczynię, skoro jest moim aktualnie numerem jeden wśród całej szafie. Tak więc, jasny jeans zestawiłam z butami vintage z przeźroczystymi obcasami i w miarę pakowną torbą.

Mam dla Was informacje o rabatach, z jakich możecie skorzystać w sklepie ROMWE. Szczegóły na końcu postu.







Jeans Stradivarius | Jacket ROMWE | Bag VJ-STYLE | Heels vintage


Od 2-8 listopada ROMWE przygotowało dla Was aż -30% rabatu! Koniecznie sprawdźcie, które rzeczy objęte są promocją tutaj

From 2th -8th November you can save 30%! Collection is selected by fashion lovers and Romwe's special team for you! Take this chance and check new items here: here
Enjoy the shopping!!

26 komentarze:

  1. Zestawienie jeansu z jeansem jest dość ryzykowne, ale Tobie się udało :) + bardzo ciekawy obcas mają twoje buty
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nie dla mnie ale koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty i torba są genialne! czy to,że buty sa vintage znaczy, ze są z SH czy kupione w jakimś vintage shopie bądź odziedziczone w spadku po babci lub mamie?:) musze to wiedzieć, bo sama bym chciała takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kurtka jest mega <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się tak nie ubrała, ale wiem, że to dobry set :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem totalnie oczarowana tymi jeansami i butami!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna torba, a buty to wogóle super. Ale akurat kurta mnie się nie podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hi, thank u for stopping by my blog and lovely comment you left, it means a lot to me) Glad to meet you! Your blog is awesome!!! What do you say about following each other? I'm following you right now, hope you will do same!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A co ma być specjalnego w pytaniach !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba treść postów ma zainteresować czytelników, a mnie takowe nie zainteresowały, więc wyraziłam swoje zdanie.

      Usuń
  10. ile kosztowały buty jeśli można zapytać?>

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! Im fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    www.http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/rock-and-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice outfit!

    http://www.chocolatestiloblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi podoba sie Twoja kurtalka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion