Jak kupić tanio płaszcz na jesień?


Zakup jesiennego czy zimowego płaszcza czy kurtki graniczy u mnie z cudem. Jak już jakiś egzemplarz mi się spodoba to albo cena już mniej albo jest za cienki. Przekonałam się już, że w siarczyste mrozy, nie wystawiam nosa po za progi ocieplanego lokum bez puchowego płaszcza wypełnionymi piórami. Jednak w czym chodzić teraz? Swój oversizeowy płaszcz kupiłam za 19PLN. Warto rozejrzeć się po miejscowych sklepach vintage! Duża torba i ciepła bluza w niebieskich odcieniach dopełniły mi całość.







Coat vintage | Jeans Zara | Bag vj-style | Blouse Romwe | Shoes Asos

24 komentarze:

  1. płaszcz cudny! Ja swoje dwa też znalazłam w SH, teraz tylko oddać do czyszczenia i jest jak nowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Tobą w 100%. Sh to kopalnia świetnych rzeczy za śmieszne pieniądze. Trzeba się tylko uzbroić w cierpliwość.
    Płaszcz, torba, buty - <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj warto zahaczać o takie sklepy, wiem coś o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz idealny, reszta też.

    OdpowiedzUsuń
  5. Większośc swoich płaszczy (jak i zresztą większość moich rzeczy w ogóle) kupiłam w sh. A prawdziwie ciepły płaszcz posiadam tak naprawdę tylko jeden i to tylko dzięki temu, że do oversizowego cudenka mam uszyła mi pikowaną podszewkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetny no a cena powalająca:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba i płaszcz to zdecydowanie hity tego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny sweterek <3 kocham takie mietowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, ja też moje płaszcze mam z sh :)

    +obserwuję

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zartujesz z tym, że to cudo kosztowalo 19PLN, prawda? Chyba jednak bede musiala się wybrac na poszukiwania po SH :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome look! <3

    FIRMOO GIVEAWAY ON MY BLOG

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszcz ma genialny krój! w ogóle całość jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Really nice pictures!! I love it!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny płaszcz, torba, bluzka, buty! I podziwiam, ze zawsze znajdujesz takie perełki w sh ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. 19ZŁ?!!! widziałam taki w zarze za 399!!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję bardzo za komentarz :)
    wizja przyszłości mnie przeraża, wiele razy myślałam o tym, że kiedyś będzie jeszcze gorzej. ale żeby coś osiągnąć trzeba ciężko pracować niestety :)
    teraz już nie mam dużo czasu na hobby co kiedyś,muszę wybierać - albo śpiew i granie, albo nauka. a co dopiero za kilka lat. no ale cóż, takie życie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie :)))

    www.live-style20.blogspot.com

    zapraszam !~!

    OdpowiedzUsuń
  18. megaa buty , skąd?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zrobiłam ostatnio zapas swetrów na zimę w...czerwcu :) Ceny bezkonkurencyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion