Magda Hasiak


Magda Hasiak to kolejne nazwisko polskiego, kreatywnego projektanta, które przewija się przez mój blog. Od dawna kibicuję naszej narodowej scenie fashion, która ani trochę nie odstaje od światowej! Magda używa miękkiej bawełny i wyczarowuje z niej wygodne, streetowe ubrania, które przypadną do gustu nie jednej elegantce! Bardzo podobają mi się propozycje, które mają w sobie trochę eleganckiej formy jak i miejskiego luzu. Ceny? Niejednokrotnie w popularnej sieciówce dostaniecie droższe egzemplarze bluzek, czy marynarek. Ja swoją upolowałam na wyprzedaży i wiem, że są to najlepiej spożytkowane "ciuchowe" złotówki.







15 komentarze:

  1. Wygląda bardzo solidnie :) Pokazuj się w tym szybko, bo chcę zobaczyć jak leży :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak jak wyraźnie zaznaczyłam w poście to marynarka ;) Do koszuli wg mnie jej daleko.

      Usuń
  3. trzeba przyznać, że Polska scena fashion zaczyna bardzo zaskakiwać ;d
    Piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, ja też chcę ją zobaczyć na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy bedzie w stylizacji ;)

    pzdr Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie o niej nie słyszałam, no w sumie nie interesuję się sceną fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Może pokazałabys jeszcze jakieś jej projekty, bo niestety ta marynarka jakoś mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion