Aukoala boots



Wraz z początkiem siarczystych mrozów zaopatruje się w ciepłodajne rzeczy. Jako, iż jestem ciepłolubna istotą i najchętniej o tej porze roku nie wystawiałabym nosa za okno, bardzo ważne są dla mnie... buty! Ciepłe, miękkie "papucie" z wełną z merynosów są dla mnie niezastąpione. Do tej pory nosiłam Emu Australia ale przez nubuk strasznie ciężko jest doprowadzić je do porządku i jako takiego wyglądu po soli sypanej na ziemię. W tym roku postanowiłam wypróbować Aukoala Australia. Jak na razie moje Emu schowałam do kartonu! Na moim FB, krótko porównywałam Wam obie pary butów. Jak dla mnie, czarna para o lekkim "kowbojskim" kroju spisuje się o niebo lepiej. Wykonane są z innego materiału, dzięki czemu bardzo łatwo się je czyści. 





ROMWE Aukoala Boots | Leather pants Only (old) | Bag ManaMana | Coat Zara by ROMWE


32 komentarze:

  1. A moją uwagę zwróciła torba. Bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska pracownia ManaMana, znajdziesz ich np na showroomie ;)

      Usuń
  2. Fantastyczny fason butów, nawet ja - zagorzała przeciwniczka wszelkich emupodobnych tworów - chętnie widziałabym je u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zobacz inne modele: np te z pawim piórem http://www.romwe.com/aukoala-australia-feather-khaki-boots-p-49338.html

      Usuń
  3. rewelacyjny płaszcz i kolor włosów, uwielbiam zimę za to, że można ubierać się 'na cebulkę'.
    Jednak tych butów nie zniosę pod żadną postacią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo wszystko wolę podczas zamieci śnieżnych iść w ciepłych, wygodnych butach, w których nie grozi mi odmarznięcie stóp ;) A Aukoala ma naprawdę fajne wzory.

      Usuń
  4. Fajny piesek . Strój niczego sobie :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszczyk! Podałabyś mi link do niego? Od dawna o takim marzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go już 2 lata, jest z Zary ale dostałam go od Romwe, więc raczej już ich nie ma.

      Usuń
  6. Cudowna stylizacja :). Piękny płaszcz torebka i buty :). W ogóle wszystko mi się podoba :). Piesek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz genialne buciki ;o płaszcz i torbę też! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz !

    bardzo podoba mi się ten płaszcz...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam się płaszczem i torbą, całość świetna, idealnie zgrana :) Super zimowy zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty fenomenalne! Ja swoich emu w niektórych miejscach niestety domyć nie mogę, a po tamtej zimie wyglądają nie za ciekawie. Ciekawa jestem jak będzie z aukoala po dłuższym czasie, jak się spiszą u Ciebie to także je nabędę :) Co do stylizacji to kocham takie "szlafrokowe" płaszcze, ale ciężko jest znaleźć taki o idealnym kroju i kolorze, a ten Twój jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na sucho szorować je gumką do nubuku, działa to lepiej niż drogie specyfiki do mycia, no ale niestety takie jak od nowości nie będą ;( Aukoala nie są z nubuku, więc o niebo lepiej sie je czyści, a dzięki wełnie merynosów są równie ciepłe! I jak się zdecydujesz kup rozmiar mniejsze.

      Usuń
  11. love your boots :)

    prillamie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torba i buty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to wszystko świetnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestaw ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny płaszczyk :)Słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jesteś!
    Buty przypadły mi do gustu ! :)


    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie ! ;)
    obserwuje oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty i płaszcz bardzo mi przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look!! bardzo podoba mi sie twoj blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion