Grey


Szary to mój ulubiony kolor. Lubię łączyć jego różne odcienie, ponadto może stanowić bazę do bardziej zawadiackich kolorowych kombinacji. Gładki szary top posłużył mi za podstawę razem z grafitowymi spodniami typu haremki. Urozmaiceniem jest ciepły sweter z New Look'a, który kupiłam w sklepie second hand i vintage torba Moschino, która pomieści wszystko co jest mi potrzebne (i to co nie też ;) - kobiece torebki...)









Top ROMWE | Coat vintage | Shoes Promod % | Bag Moschino vintage | Pants Monnari


29 komentarze:

  1. You are so pretty!!



    www.bitsnpieces.me

    OdpowiedzUsuń
  2. W szarości dobre jest to, że różne jej odcienie nigdy się nie gryzą, a świetnie uzupełniają, poza tym zawsze im pięknie w towarzystwie bieli i czerni - tak jak to zresztą u Ciebie się dzieje:) Dodatkowy plus za fajną fakturę swetra i śliczny płaszczyk.
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ambiwalentne uczucia co do tego swetra. Z jednej strony wygląda jak zrobiony z frędzli mopa... Z drugiej - bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyglądasz!
    Torba jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubię siwy kolor :)
    ps. bardzo ładna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szarości.
    Torba skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi się Twój kolor włosów podoba! Cudo płaszcz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest wypłukany i nie wygląda już dobrze ;) Niedługo idę się farbować.

      Usuń
  8. love ur blog! u have some amazing posts! i follow ! <3
    if u want check out my blog too:

    pocketful of dreams

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty i płaszcz przeslicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny płaszcz, ciekawy krój.

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaż sweter ;>

    OdpowiedzUsuń

  12. Thanks for commenting on my blog. Do you want to follow each other?
    If so, follow me and I will follow you back for sure!
    kiss
    http://mydiarynery.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Please, don't write me: "maybe we'll follow each other"? I don't use this option on blogger. But if you use it and u like my blog- just follow without asking.

      Usuń
  13. wszystko tutaj mi się podoba, taka nietypowa elegancja

    OdpowiedzUsuń
  14. Great outfit! Love your grey coat! Nice blog :)

    I would appreciate it, if you visit my blog too! :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Przeczytałam, że studiujesz zarządzanie :) Możesz coś napisać na temat tych tych studiów? Opłaca się? Czego się uczycie? Jesteś z nich zadowolona? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licencjat zrobiłam na UŚ i mimo, że wspominam bardzo miło niektórych wykładowców to z murów uczelni wyniosłam naprawdę przydatną mi wiedzę tylko z kilku przedmiotów, więcej nauczyłam się po za. Magisterkę robię na UE i mam to szczęście, że pracuję w branży, w której wykorzystuję zdobyta wiedzę i ciągle się uczę. Jeśli interesujesz się zarządzaniem od razu skup się na jakiś stażach, praktykach, uczelnia wyższa sama w sobie to za mało ;)

      Usuń
    2. A przedmioty i program wyczytasz na stronie każdej uczelni.

      Usuń
  16. Love your blog!

    Please check out mine and follow for a follow :)

    http://rueabbey.blogspot.com.au/

    - S xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion