Grudniowe zakupy



Nie pamiętam kiedy ostatnimi czasy mogłam się "wyżyć zakupowo". A to brak czasu, a to inne wydatki. W centrach handlowych pojawiam się naprawdę rzadko. Ponadto kupuję bardziej rozważnie. Pozbywam się masy torebek, bluzek, w których nie chodziłam więcej jak pół roku (w końcu przestałam się okłamywać, "aaa jeszcze się kiedyś przyda" - n i e  p r a w d a!) i zastępuje je mniejszą ilością ale za to stawiam na jakość. Bawełniana koszula, skórzane buty czy porządna torba, dobrze skrojone jeansy. Cały czas buduję moją "bezpieczną bazę". Całe szczęście zdolności do wyławiania okazji pt. sale nie zaniknęły mi doszczętnie. Efektem są skórzane botki przecenione o 220zł, czy gruby, ciepły sweter przeceniony o 40%. A Wy jak podchodzicie do zakupów?


Pants, Sweater Monnari | Lipstick Inglot | Cap, gloves H&M | Boots Promod



10 komentarze:

  1. obkupiłam się na wyprzedaży w H&M, a po za tym kupuję to co mi się podoba o ile jest to w rozsądnej cenie. Czasami czekam aż do wyprzedaży osób którą daną rzecz nosiły np. góra dwa razy i sprzedają za ułamek ceny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę zajrzeć do H&M ;)

      Usuń
  2. mam bardzo podobne botki z świat butów 24:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie same rękawiczki i czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szminka ma świetny odcień;]
    jeśli chodzi o mnie, to kupuję to co mi się akurat spodoba, najczęściej w H&Mie, bo jakoś tak się składa, że trafiają w mój gust. Sporo zamawiam też online..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion