Home & Romwe's promo leggins 14,99$


Czy bluzy muszą się kojarzyć tylko z domowym uniformem? Absolutnie nie! Ja uwielbiam łączyć je w bardziej eleganckie formy, np typowy sportowy egzemplarz z elegancką baskinką jak tutaj. Moja kremowa bluza z TopShop jest jednym z moich rarytasów. Ozdabiana ćwiekami wcale nie wygląda nudnie. Połączyłam ją z idealnie skrojonymi jeansami, które kupiłam w TkMaxx'ie taniej o ponad 1100PLN. W żadnej sieciówce nie mogłam znaleźć dokładnie takiej pary jaką chciałam. Skórzane buty już widzieliście, ale także zaliczają się do moich przecenionych okazji.







Shoes Promod % | Jeans TkMaxx % | Blouse TopShop 



NEW ROMWE SUPER LEGGINGS FLASH SALE!
The lowest price ever!   $14.99!   Free shipping!
From 1/3/2013 - 1/5/2013, 3 days only!

Click the following link to buy!Click Here


35 komentarze:

  1. Swietne zdjecia! Ladny kolor szmiki. Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądasz<3 cudowny sweterek
    no i oczywiście kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Always dreaming to have some pieces of the sweater :D
    http://aratsalatsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jest ta bluza:) zazdroszczę:) ahh..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza;) I ja osobiście lubię takie nieco bardziej eleganckie jej wydanie;) Uważam, że nawet w domu trzeba dobrze wyglądać dla samej siebie;) Nigdy nie wiadomo kiedy odwiedzi nas przystojny kurier np. hehe :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie! Bluza jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie wygladasz!! :)
    bluza! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem za późno dowiadujemy się o naszych błędach, by móc je naprawić :) Zgadzam się z Tobą w stu procentach jeżeli chodzi o to coś wystającego spod swetra... :) swoją drogą fajne minimalistyczne wnętrze chyba masz w swoim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie widzisz całej reszty bo przez mój bałagan wcale minimalistycznie nie jest ;)

      Usuń
  9. Genialnie wszytko się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. te buty i bluza to moje ogromne lovelovelove, cudeńka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pefrekcyjne kreski <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ohh love yout blog, look and photo *-*
    if you like we can follow each other
    xxFrom Italy
    Pieces of Me... Nicky

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty w ogóle mi się nie podobają, za to bluza MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  14. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. super wygladasz, sliczna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks adorable,honey!Love it!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza super :D widzialam podobna w Reserved, już chciałam kupić, ale niestety za krótka. Pozdrawiam, fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz ;)
    Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Really nice outfit :33
    I love your blouse!
    http://ziu-ziu3.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. likey likey the boots <3 xxxxx
    have a great weekend <3
    LOOVE

    OdpowiedzUsuń
  21. i want that sweater!!! you look lovely! i've followed you on GFC~ please visit me and follow back? i think you'll like my fashion/art posts!~

    ||||HEDONIST DRIVE||||

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog i stylizacje! Oczywiście dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny set- taki niezwykły zwyklak! uwielbiam takie! Bluza genialna. Zapraszam też na naszego małżeńskiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello u look good !!
    Real women :)))
    Im a fashion blogger from Slovakia and i love ur blog !!
    Check my blog to or follow me ?
    PS: I followed you ❤ ❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/
    Have nice day,dear !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion