Vintage coat & pom pom

W pełni przygotowałam się na mroźne posty, zaopatrując się w ciepłą czapkę, rękawiczki i swetry. Jak na złość śnieg już stopniał i szykują się Święta z kałużami zamiast puchowego śniegu. Tak więc, mój vintage płaszcz mogę już nosić bez cebulowych warstw pod spodem. Zostawiam Was ze zdjęciami, które zrobiłam jak jeszcze w koło było biało. Dosyć formalny zestaw "zdeformalizowałam" czapą z pomponem i niemalże dziecięcymi rękawiczkami.









Shoes Promod % | Pants Monnari | Coat vintage | Cap and gloves H&M | Bag Furla Candy Bag



19 komentarze:

  1. Cudownie wygladasz w zimowym klimacie!!:))
    Botki rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice pictures


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  3. oh jaka cudowna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, cieplutki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna czapka, a torebkę to bym Ci ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy podobne komplet - czapka i rękawiczki ;d
    mi tylko brakuje tak pięknego płaszcza i butów ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny outfit, do tego prześliczny kuferek;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę czapki i torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog! trafiłam tutaj ze strony stylio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz, wspanialy plaszcz
    ♥ ✼ świąteczne pozdrowienia;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka i czapka są świetne <3

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hey u r so pretty and your blog too ! visit mine :)

    http://nazlibabaoglu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion