Vintage coat


Szykując się do niezbyt sprzyjającej blogowaniu porze roku zrobiłam przegląd mych okryć wierzchnich. Ten  płaszcz vintage już znacie. Niestety ale nie posiadam, aż tylu egzemplarzy kurtek/płaszczy aby nie zanudzać Was zimowymi postami non stop opatulając się tym samym ciepłodajnym ciuchem. Stąd też wyszperałam z zakamarków szafy te o to haremki coby nieco ożywić czarny płaszcz (którego będzie jeszcze tutaj sporo). Reszta dodatków służy mi już dosyć długo, skórzane buty noszę od 2 lat, a candy bag spisuje się idealnie. Aa, komin to ręczna robota mojej babci!









Pants Only % | Shoes Stradivarius | Bag Furla Candy Bag | Coat vintage


22 komentarze:

  1. Bardzo fajny plaszczyk, ale hitem jest zdecydowanie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tez bym chciala aby moja babcia miala takie zdolnosci ;D cudowne legginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetnie, a dla mnie osobiście, gdyby się pasek tak nie rzucał w oczy byłoby perfekcyjnie;)
    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny ten płaszcz, boskie spodnie! I genialnie dobrany komin do płaszcza ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz!
    Masz cudowną torebkę, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki sliczny plaszczyk! Rzeczy vintage sa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z lepszych stylizacji,

    pzdr Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  9. z lumpeksu??????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszcz to taki czarny klasyk :]

    OdpowiedzUsuń
  11. leginsy superowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion