Moja instrukcja wyprzedaży.



Jak szaleć na wyprzedażach żeby nie oszaleć? Ja jeszcze w ubiegłym roku postanowiłam podejść do tematu rozważnie. Miałam w planach kupić tylko bazowe rzeczy, które posłużą mi długo i które będą stanowiły basicowe zestawy. Nie skupiam się na chwilowych trendach typu burgundowe spodnie, czy ćwiekowe buty - bo raz dwa mogą mi się znudzić. Każda złotówka wydana przeze mnie na okazyjnych zakupach była dobrze zainwestowana. Zakupiłam ciepłe swetry, skórzane buty i kilka drobiazgów.
1zdjęcie - długi sweter Promod -50%
2zdjęcie - ciepły sweter o ciekawej fakturze Monnari -40%
3zdjęcie - szara bluzka na długi rękaw Gatta -80%
4zdjęcie - cienka marynarka Promod -50%
5zdjęcie - skórzane kozaki Venezia -30% i botki Promod -60%
5zdjęcie - biała ozdobna klatka i ramka -30% Maison Decor (kupione w Kazimierzu Dolnym)
6zdjęcie - paski czarny i panterkowy z naturalnego włosia TkMaxx -40% i beżowy Asos -30%
7zdjęcie - torba ze skóry naturalnej kupiona w sklepie vintage -50%








18 komentarze:

  1. Mam te same buty z promoda:) Upolowane w plazie:D P.S.Twoje perfumy w tle!!!
    Beta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w plazie kupiłam, ostatnia para była! ;)

      Usuń
    2. Zakupiłam jeszcze takie zamszowe szaro-czarne na obcasie. Takie kozaki do połowy łydki. A widziałaś ten płaszcz zielony? Piękny!Tylko troszkę drogi:/ 340 jakoś tak po przecenie. http://www.promod.eu/coats/winter-coats/officer-s-coat-khaki-R5240030033.html
      Beta

      Usuń
    3. Te zamszowe też mierzyłam ale mam za dużo butów ;D A płaszcz, aż tak mi się nie podoba. Zobacz w stradivariusie czy P&B będą tańsze płaszcze, a na pewno znajdziesz podobny.

      Usuń
    4. a ile kosztowały w promodzie te botki?

      Usuń
    5. 100zł, pierwsza cena prawie 300zł i są wykonane z miękkiej skóry.

      Usuń
  2. też wyznaję taką zasadę przecenowego szaleństwa:) fajne ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham przeceny i 99% mojej szafy jest własnie z nich! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie mozna dostac ta torbe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vintage - czyli kupiłam ją w lumpeksie, była używana i jedna sztuka.

      Usuń
  5. pokaż kiedyś kolekcje perfum :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyprzedaże są dobre, ale jeżeli podchodzi się do nich z głową.
    Dziękuję za komentarz na moim blogu i konstruktywną krytykę :)
    Bardzo fajna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100% z Twoimi radami. Świetnie wydane pieniądze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion