Peplum top


Zdarza mi się z wielkim opóźnionym zapłonem przechwycić coś co zwie się trendem do mej szafy. Słowo to traktuję kursywą i bez większej powagi. Jak wiadomo znaczenie z roku na rok tegoż słowa zmienia znaczenie, bo ciągle to nowe trendy się pojawiają. Nic bardziej mylnego - co chwilę mamy do czynienia z reedycją. Baskinka była popularna sezon temu, ja dopiero kilka miesięcy temu nabyłam czarną spódnicę ze zdobna falbaną, którą uwielbiam. Teraz dzięki uprzejmości X-moda noszę kremową bluzkę. 

Podoba Wam się ten egzemplarz? Mam do rozdania identyczną baskinkę w prostym rozdaniu konkursowym, więcej info: TUTAJ

(konkurs trwa do 30.01.2013 do 23.59)





23 komentarze:

  1. świetna bluzeczka! :)
    Ps.obserwuję i zaprszam do mnie : http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, buty maja przepiękny kolor! :) Obserwuje i zapraszam do mnie, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znakomite dobrane, świetna stylizacja

    zapraszam do siebie

    czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek włosów :) aż zatęskniłam za swoją dawną rudością...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie. Bluzeczka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor mają te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog :P
    mam nadzieję, że mój też ci się spodoba i również go zaobserwujesz :PP

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za odwiedziny ;) super kolor butów

    OdpowiedzUsuń
  9. też dopiero w grudniu skusiłam się na bluzkę z baskinka...;)
    kolor butow cudny!

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  10. mam słabość do Twojej bluzki i koloru butów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion