Vintage


Modowe postanowienia noworoczne? Kupować mniej ale za to stawiać na jakość. Jestem na etapie pozbywania się sukcesywnie rzeczy, których nie nosiłam od jakiegoś czasu. Mam manię chomikowania i zbierania rzeczy z myślą " a przyda się". Moi drodzy, jeśli też miewacie takie chwile, nic bardziej mylnego! Radzę wyrzucić z szaf, szuflad wszystkie ubrania, buty, dodatki i podzielić je na 3 części:
a) rzeczy letnie, które schowacie jak zrobi się ciepło (para sandałków, czy zwiewnej maxi z kapeluszem nie potrzebnie zabiera miejsca w szafie)
b) takie, w których chodzicie
c) takie, w których nie chodziliście w ciągu ostatniego pół roku - sprzedajcie je lub oddajcie komuś!

Za zarobione pieniądze zamiast znowu wydawać na kolejnych 10bluzek, wydajcie mądrze np na jedną czy 2 ale wykonane z naturalnych materiałów i w o wiele lepszej jakości (czyt. nie rozciągną się po jednym praniu). Dobrze sporządzić sobie listę rzeczy, które chcemy kupić. Spisane na papierze - oficjalnie możemy uświadomić sobie, że chcieliśmy nabyć kolejną niepotrzebną rzecz i tak od razu możemy ją skreślić. Ja na swojej liście mam beżową, pakowną skórzaną torbę. Rozejrzę się także za puchowym płaszczem, mam czarny ale szukam czegoś jaśniejszego, a koniec sezonu może zaowocować dużą przeceną takiego okrycia wierzchniego. W zasadzie na razie to by było na tyle! Okazało się, że wiele rzeczy, które myślałam, że potrzebuję - mam, odnajdując je w zakamarkach swojej szafy. Tak więc nie dajmy się zwariować noworocznym wyprzedażom!

Wracając do postu, mam na sobie skórzaną torebkę oraz płaszczyk ze sklepu vintage. Tak więc, mój portfel i ja niezmiernie się cieszymy z nowych zakupów, zrobionych tanim kosztem!






Coat vintage | Bag vintage | Shoes Promod % | Jeans TkMaxx % | Tee Asos



17 komentarze:

  1. Great outfit! Thank u for sharing such a nice post!;) Happy new year!
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy uda mi się dokonać takiego postanowienia....
    Ale wiem na pewno, że Twój płaszczyk zdecydowanie przyjęłabym do swojej szafy.... GENIALNY!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka i płaszcz genialne! proszę pochwal się gdzie jest ten sklep vintage!!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten płaszcz jest super! bardzo BARDZO mi się podoba ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze mi szkoda wyrzucać ubrania :D Pięknie wygladasz. Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja dawno tutaj nie byłam...
    fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję pięknie! Świetny płaszczyk!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymamy kciuki za realizację postanowień noworocznych! mamy nadzieję, że Ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  10. plaszczyk jest przeducowny, mieszkam w myslowicach znasz tutaj jakies sh bo widze ze jstes z sosnowca?

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój jest świetny ! Płaszczyk jest obłędny :)

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion