Wycieczkowo i wygodnie/ romwe's promo leggins



Jak spakować się do małej walizki na krótki wyjazd? Nienawidzę pakowania, zawsze mam wrażenie, że czegoś zapominam i w efekcie tak się dzieje. Dlatego przebiegle staram się rozpisać najpotrzebniejsze rzeczy. Zabieram ze sobą miniaturowe kosmetyki w celu zaoszczędzenia pojemności w walizce, do której oprócz ciepłych Aukoala boots wkładam na zmianę coś na obcasie. Zawsze mam w zanadżu coś uniwersalnego, czyli sweter i jeansy. W sam raz na długie spacery. Do tego duża, pakowna torba i puchowa kurtka, który nie jest w stanie zastąpić żaden płaszcz. Tak o to przemierzałam przeuroczy Kazimierz Dolny w słoneczny i mroźny dzień!




Aukoala boots ROMWE | Jeans Stradivarius | Coat Stradivarius | Cap H&M | Bag Calvin Klein gift


GET YOUR FASHION LEGGINS IN A CONTEST!! CLICK HERE

IF YOU WANNA GET LEGGINS FOR FREE JOIN ON FB: 



Over 100 pieces FREE leggings, 5 winners picked daily
  Valid dates: 1.12.2013 - 2.6.2013




19 komentarze:

  1. sweterek i torebka megaa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wszystko oprócz kurtki : ) Ale ja jestem wybredna jeśli chodzi o kurtki bo żadna mi się nigdy nie podoba : d

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam z tym problem, dlatego szukałam prostej, ale połyskliwej i taliowanej ;) I mimo wszystko wolę taką i nie marznąć ;)

      Usuń
  3. chyba nie tylko ty nie lubisz pakowania :) najlepiej było by zabrać cała szafę ze sobą ale nie ma tak dobrze :(

    http://pannaeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny zestaw, luzacki i piekny zarazem

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja totalnie nie potrafię się pakować, zawsze biorę milion rzeczy, które później mi się do niczego nie przydają xD ale przynajmniej zawsze mam porządek w walizce - jedyny plus :p

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterki to Ty masz zawsze godne uwagi! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw wygląda naprawdę na bardzo cieplutki! I bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice boots :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty, a co do pakowania podzielam Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz boski sweter i buciki! W czapce Ci mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty wymiatają :) Jeszcze takich nie widziałam .

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie zestaw na 5+

    Rewelacja jednym słowem <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the coat !
    looks so comfy :)

    xx

    http://www.mymymode.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion