Dear red love



Szukałam klasycznej torby. W mym mniemaniu ma być pojemna. I prosta. I ze skóry. Od razu na myśl przyszła mi czarna bądź beżowa. Idąc tym tropem myślę... czarne mam. Tej drugiej nie, więc miało paść na nią. Tak to jest z nami kobietami, że gdy mówimy TAK myślimy NIE i na odwrót. Z takim tokiem rozumowania (bądź raczej nieprzemyślanym odruchem bezwarunkowym) nabyłam klasyczną torbę xxl w kolorze soczystej czerwieni. Wyboru nie żałuję, wręcz przeciwnie!





Bag Furla Gemini | Coat H&M Trend % | Leggins vintage | Shoes Asos

16 komentarze:

  1. no takie jesteśmy szalone :P a torba super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie, bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta torba!
    Ale cóż więcej mówić skoro to Furla :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look,

    obserwuję:)

    zapraszam do siebie: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz świetny płaszcz!
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorystyka najlepsza na świecie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja na plus, ładny plaszczyk :)
    Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga http://lifestyletodayx.blogspot.com/
    Razem z przyjaciółką dopiero zaczynamy:) Pozdrawiamy, dziewczyny z Lifestyle today
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka super na pewno doda charakteru każdej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wybor, torebka jest fantastyczna!Swietnie komponuje sie z plaszczem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion