Total black


Ostatnio było total grey, dzisiaj wersja black. Przyznam, że do wyprzedaży 2012/2013 podeszłam bardzo rozważnie. Zakupiłam mniej rzeczy ale w głównej mierze bardzo dobrych jakościowo. Udało mi się zdobyć rzeczy, które me oko wyłapało kilka miesięcy temu i to w cenie o niebo bardziej przyjaznej mojemu portfelowi. Czarno biały płaszczyk z koralikami przy dekolcie na wiosnę będzie mi służyć jako okrycie wierzchnie. Oszczędziłam na nim ponad 200PLN, jednak znowu jakością, aż tak nie grzeszy. Za to dorobiłam się mojej miłości, kolejnego modelu torby Furli, oszczędzając już znacznie więcej. Niebawem na pewno pokażę ją w stylizacji!

Zdjęcia wykonał Tomasz Borucki, zapraszam do obejrzenia galerii tutaj





Bag Furla Candy Bag | Pants H&M | Black&White jacket: H&M Trend | Black jacket vintage

15 komentarze:

  1. świetna stylizacja,

    zapraszam do siebie, obserwuje i liczę na to samo;)

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że niby wszystko w tym zestawie jest okej ale uważam że pasują ci bardziej jasne kolory ponieważ te cie przytłaczają i postarzają na twarzy. Oraz twarz wydaje się bardzo zmęczona:) pozdrawiam Alice

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka prezentuje się genialnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kroje Twoich ubrań, zawsze mnie zachwyca sposób w jaki je łączysz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba już to kiedyś pisałam, ale torba jest świetna !
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw :) Torebka naprawdę świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie połaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie popieram przemyślane zakupy, chociaż nie zawsze takie robię :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Blog bardzo dużo informacji zapisałem w ulubione, na pewno będę odwiedzał - pozdrawiam dj na wesele

    OdpowiedzUsuń

  10. fajny zestaw :)
    Co do torebek to ja wolę mieć więcej niekoniecznie ze skóry, niż kilka. Co nie zmienia faktu, że w mojej kolekcji mam kilka skórzanych. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska torebka! Dobrze wyglądasz;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion