Warm and comfy!


Na weekendowe wypady za miasto jestem zmuszona do mojej mini walizki spakować niezbędne rzeczy. Zakup podręcznego bagażu miał mnie zmotywować do racjonalnego pakowania. Efekt? 748155 innych toreb, torebek, reklamówek, które i tak ze sobą taszczę... Ale do rzeczy. Na spacerze miało być mi ciepło, wygodnie i... nie ponuro. Dlatego zdecydowałam się na ciepły puchowy płaszcz, wyprzedażowy sweter z Monnari i dużą czerwoną torbę.






Jumper Monnari % | Coat Stradivarius | Leggins vintage | Bag Furla Gemini

-----------------------------------------------------------------

ROMWE provide a surprise Double Discount for White Valentine’s Day Sale: 
All items have been in Up to 70% OFF
If your order over $65, you can have a extra 15% code, the code is whitevalentine
Date: 02/28/2013 -------03/05/2013




15 komentarze:

  1. Ach ta czerwona torba dodaje całości smaczku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. masz cudowny sweter i torebkę, zachwycają mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie kochana:) Fantastyczne uzupełnienie zestawu tą czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna torba, teraz czerwone na topie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek jest sliczny, piekne ma kolory i wyglaa na bardzo wygodny!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :)

    obserwuje

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne torebka:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja radzę założyć czapkę i szalik :D pozdrawiam :) super torba!

    OdpowiedzUsuń
  9. prosto a podoba mi sie, sweter fajnie komponuje się z torebką

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, casualowy zestaw. Kurtka ekstra. P.S Nie myślałaś o powrocie do blondu? Przeglądałam ostatnio Twoje starsze posty i muszę przyznać, że w blondzie bardzo Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ;) Na pewno wrócę! W poniedziałek odwiedzam fryzjera, na razie zostaje przy rudym, zobaczę przy następnej wizycie.

      Usuń
  11. kurtka jest genialna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion