Dobre bo polskie!


Idąc dalej postanowieniem o mądrym i przemyślanym kupowaniu zdecydowałam się na okrycie wierzchnie od Lous. Terminuję je w ten sposób, ponieważ ciężko zdefiniować, zaklasyfikować to odzienie jako płaszcz, bluza czy nawet szlafrok - jak mówią pomysłodawczynie. Na zbliżający się wybuch wiosny, jasny kolor, minimalistyczny krój będzie stanowić bazę w codziennych zestawieniach. Zdecydowałam się na połączenie geometrycznego kształtu ze skórzanymi spodniami i prostym białym T-shirtem. Ciężkie botki i błyszczący kuferek to wykończenie całości. 








Coat Lous | Pants Only | Bag Furla Candy Bag | Shoes Vintage


24 komentarze:

  1. Cudowny płaszczyk ! :O Mega stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko:)świetny płaszyczyk,pasuje do butów:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny jest ten plaszcz/bluza!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny płaszczyk i prosimy o uśmiech na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz ślicznie! :) bardzo podoba mi się "płaszcz" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. okrycie wierzchnie świetne! :D takie uniwersalne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz :) płaszczyk cudowny

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam ten płaszczyk już wcześniej i się wtedy w nim zakochałam ;) piękna prostota <3 szkoda, że nie mogę (póki co) zostać jego szczęśliwa posiadaczką ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny plaszczyk, swietny look :))

    OdpowiedzUsuń
  11. i kolejny obłędny płaszcz! O niebanalnym i ciekawym fasonie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, bardzo fajnie wszystko połączone

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your coat! Adorable :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny, elegancki, prosty płaszcz. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta okrycie wierzchnie jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja ;D

    zapraszam do mnie na konkurs wygraj ala'vansy ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :) z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. WyglądASZ świetnie! wszystko dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion