New


Wieści z kategorii co w trawie piszczy. A dzieje się ostatnio u mnie bardzo dużo! Wiosna mi sprzyja, podejmuję ważne dla mnie przyszłościowo decyzje, powoli realizuję się zawodowo, obrałam całkowicie inny kierunek i mam zamiar w nim dalej działać. W pierwszym dniu kalendarzowej wiosny życzę Wam wytrwałości i siły w dążeniu do realizacji swoich marzeń!

Spotkała mnie mała niespodzianka - mianowicie publikacja w rubryce magazynu InStyle. Do mej szafy zagościło też trochę dobrych jakościowo kosmetyków, o tym może w następnym poście. Nabyłam też w końcu idealny co do joty biały T-shirt uszyty przez polską zdolną projektantkę Borska. Geometryczny krój, minimalizm i prostota. W końcu nabyłam także skórzane czarne koturny. Są dosyć wysokie ale ich wykonanie i wygląd rekompensuje mi to w 100%!






12 komentarze:

  1. boziu oddawaj mi te butki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby co buffalo london na fashiondays dorwałam je ;)

      Usuń
  2. Piękna koszulka i gratuluje publikacji:) Powodzenia również w realizacji wiosennych planów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratyluję publikacji, a także udanych zakupów (znalezienie idealnego białęgo t-shiertu to wcale nie taka łatwa sprawa:))

    OdpowiedzUsuń
  4. great stuff :)
    love the shoes :)
    would you like to follow eachother on bloglovin ?

    www.simplebutreal.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne buty :)

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :) Zakochałam się w tunice, uwielbiam takie proste, klasyczne rzeczy. Pozdrawiam!
    http://50mmodreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. spokojowo tu! pozdrowienia z Si

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion