Nowości w kosmetyczce.


Oczyściłam z grubsza swoją szafę, z zalegających rzeczy i rozstałam się z ciężkim sercem z ciuchami, które należały do kategorii - a pewno się przyda. To samo postanowiłam zrobić z kosmetykami. Ilość tubek, pojemniczków ciągle przybywa, a nie używam pewno ponad połowy. Brzmi znajomo? Takie rzeczy tylko się marnują, więc proponuję podzielić rzeczy znowu na 3: przeterminowane (zdziwicie się, że na pewno coś takiego się znajdzie) lub zużyte opakowania (ta sama sytuacja) te lecą od razu do kosza. Pozostałe 2 to: nieużywane już kilka miesięcy (np nie jesteśmy już przekonane do danego koloru szminki) ale ciągle są zdatne do użytku - oddajmy je koleżankom, w ten sposób możemy zafundować sobie darmową wymianę kosmetyków. I trzecia ostatnia, rzeczy, które stale używamy. W ten sposób zmniejszymy ilość mazideł o ponad połowę, a uwierzcie będziecie bardziej zadowolone z porządku w kosmetyczce!



Avon, Gosh, Payot, Avon Plane Spa


The Body Shop shea


Avon Perfum Only Imagine | Eyeshadow Gosh | Fluide, mask, eye care Payot | BB cream Gosh | lashes serum Gosh | Planet Spa Avon mask, gel and eye pads
                                ----------------------------------------------------------------

Romwe 2013 Spring/Summer Leggings Flash Sale.
You can buy legging $17.99 instead of $29.99!
Date: 4/3/2013-4/5/2013
Only 72 hours!  GO!
Link: HERE



17 komentarze:

  1. lubie post z takimi wskazowkami ;> moze zrobisz post z dekoracjami do pokoju?

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycona jestem lakierami! ;)
    Kurczę, a ja dalej się nie zmobilizowałam do rozstania 'a może się przyda' zwłaszcza jeśli chodzi o sukienki i lakiery do paznokci ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyrzuć wszystko z szafy, posegreguj i nie ma zmiłuj! ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niektóre tak, masło z The Body Shop kupiłam w promocji -50%, bo normalnie kosztuje 70zł.

      Usuń
  4. zazdroszczę wszystkiego! :)
    co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam, dopiero teraz zauważyłam podpis pod komentarzami :) tak czy siak dodaję do obserwowanych, ponieważ blog bardzo mi się spodobał i zamierzam zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photos!

    www.deluxefashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te cienie z gosh ale oliwkowe są rewelka, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego Alleluja ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję notkę pod miejscem do wpisywania komentarzy na moim blogu: Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów.

      Usuń
  9. niby od przybytku głowa nie boli ale jeśli chodzi o kosmetyki to boli i to bardzo. rzeczywiście lepiej mieć kilka konkretnych kosmetyków niż masę niepotrzebnych.
    właśnie czaję się na te perfumy ^^ choć szczerze nie wąchałam..

    http://funwithcurves.blogspot.com/ co prawda dopiero zaczynam ale będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam okazje je przetestować, zapach przyjemny, delikatny, kwiatowy. Jednak nie są trwałe. Mam podobny zapach Escada Marine Groove i o wiele dłużej zapach utrzymuje się na skórze. Więc jak masz zamiar wydać cenę katalogową za te Only Imagine, polecam kupić flakonik Escady np 30ml na allegro za ok 100zł. Pojemność mniejsza ale będą wydajniejsze ;)

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion