Przed Warsaw Fashion Weekend


W zeszłym roku pominęłam eskapadę do Warszawy na śniadanie blogerek rozpoczynające Warsaw Fashion Weekend. O ja niemądra! W końcu miałam okazję poznać osobiście większe grono zacnej blogosfery i dowiedzieć się co już za tydzień zobaczymy na białym wybiegu w Soho. Ciekawi? W tym roku czas na modę włoską! Kunszt krawiecki, przepych i luksus  - te słowa klucze kojarzą mi się z włoskimi domami mody. W październiku było skandynawsko i minimalistycznie, teraz będzie na bogato!

Podczas śniadania o przemiłe towarzystwo dbał Łukasz Jakóbiak oraz Weronika Białkowska. Partnerzy WFW rozpieścili i nasze podniebienia i nas samych na wskroś. Co jeszcze robiłyśmy?

A no trzeba było się ofocić, a co! Asia, Justyna, Wiola no i ja.

Popiłyśmy zacnego, włoskiego wina.

Posiliłyśmy się równie zacną włoską kuchnią.

Brałyśmy udział w konkursach.

Poplotkować też trzeba było, a że najlepiej robi się to przy winie... no cóż.

Z dziewczętami!

Pofociłyśmy!

Na wygłupy też trzeba było znaleźć czas ;) My blogery wcale nie tacy poważni!

et Wiolla, moja pociągowa i zagłębiowska towarzyszka ;)










5 komentarze:

  1. swietne zdjecia, widac ze bawilyscie (liscie) sie swietnie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki, oraz blog, z pewnością wrócę tu nie raz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Przy okazji zapraszam do nowego sklepu odzieżowego on-line! Jeśli jesteś fanką Aloha From Deer lub Local Heroes to coś dla Ciebie! http://tinycarriestore.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion