Silesia Fashion Look

Dnia 9 oraz 10 marca w Katowickim C.H Silesia zgromadzili się celebryci jak i miłośnicy mody. Specjalnie na potrzebę wydarzenia zbudowano 50 metrowy wybieg, na którym przechadzały się profesjonalne modelki prezentujące kolekcje komercyjnych marek jak i twórczych projektantów. Głównymi atrakcjami wieczorów były pokazy Gosi Baczyńskiej, Łukasza Jemioła, a czas umilały nuty Mroza. Jednak gdyby nie pozostali projektanci, wg mnie impreza nie miałaby takiego wydźwięku! Jemioł, Baczyńska - wszyscy znają. A m.in Ela Chodorowska, Bola, Olga Pokrywka? Są to nazwiska, które w środowisku modowym znaczą naprawdę wiele! Właśnie dzieki uprzejmości Olgi miałam okazję wejść za kulisy i zobaczyć od kuchni jak przygotowywały się modelki. Wszystko dopięte na ostatni guzik i to ponad godzinę przed rozpoczęciem show. Tak tego słowa użyję bo atmosfera podczas pokazu kolekcji La Loba była niezwykła. Światła, rytmiczny chód modelek i... muzyka! Śpiew w wykonaniu samej Olgi. Dość, że sama projektuje, wykonuje ubrania to jeszcze uzdolniona muzycznie. Koniecznie przesłuchajcie utwór, a zrozumiecie co mam na myśli tutaj. 
z Olgą


Inspiracją do kolekcji La Loba jest Kobieta Wilk. Każda z rzeczy jest niepowtarzalna, wykonana z największą dbałością o detale. Ja byłam zachwycona, zwłaszcza wykończeniami z wełny owczej!



Na sam koniec kilka zdjęć z showroomu. Żałuję, że nie spędziłam w nim więcej czasu, była to świetna okazja do dotknięcia rzeczy na żywo oraz do przymiarki. Następnej takiej okazji nie przepuszczę!
Dziewczęce spódniczki by Olga Pokrywka

Code Femme


Ela Chodorowska, o jej Twórczości pisałam już kiedyś na blogu tutaj





5 komentarze:

  1. Ale piękne rzeczy! <3 wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy, ach żałuję, że nie pojechałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te spódniczki od Olgi Pokrywki! :)
    Świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://anjamon.blogspot.com/ zapraszamy

    fajny blog ;))
    chetnie zaobserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion