Spring time


Szary płaszcz od Romwe będzie moja ulubioną rzeczą na wiosnę, jestem tego pewna. Widzieliście go już w poprzednim poście i coś czuję, że będzie się tutaj często pojawiać. Macie tak, że mimo pełnej szafy, często chodzicie non stop w tych samych rzeczach? Połączyłam go z wzorzystą spódnicą i prostym bawełnianym T-shirtem. Swoją drogą kupienie porządnego tee graniczy z cudem. Albo materiał nie jest ten, biały zbyt szary, wszędzie pełno poliestrów lub innych nie oddychających, gniotących się szmatek. Swój kupiłam w Asos i jestem zadowolona.




Coat Romwe | Shoes Vintage | Skirt H&M | Bag TkMaxx


20 komentarze:

  1. podoba mi sie wzór na spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  2. mam dokładnie tak samo,jak cos mi sie spodoba to chodze tylko w tym.pozostała sterta ubran sie nie liczy;p
    płaszczyk rzeczywiscie jest piekny
    :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. butki są super! :) płaszcz również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki styl do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszcz i buty!
    Jak lecisz do Paryża weź mnie ze sobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za odwiedziny na blogu :) ciekawy pomysł z ta neonową spódnicą, choć osobiście wolę takie spódnice w bardziej 'eleganckim' wydaniu :) pozdrawiam i zapraszam częściej jeśli Ci się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest coś w tym, że wybieramy wciąż te same elementy garderoby. Na ten rok udało mi się na szczęście upolować klasyczny beżowy trencz i ten zielony płaszcz z Promoda, o którym kiedyś wspominałam w komentarzach (udało się go kupić za 100 zł!). Co do Twojej stylizacji to czułabym się bardzo dobrze w tym zestawie.

    Beta!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look! po butach mozna stwierdzić że moda zatacza koło :)

    ps: śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica bardzo fajna, super wzorek

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz! świetna torebka i buty!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw :) Torebka świetnie przełamuje stonowane barwy w reszcie stroju :)
    z chęcią obserwuję, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry look! buty uwielbiam już od dawna :) a co do Łodzi to jeśli nic nie stanie mi na drodze to jadę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. buty vintage?;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna spódnica. Cały zestaw bardzo udany :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion