Black &White


Black & White jest wszędzie. W magazynach, na manekinach w sieciówach, na wybiegach. Opisuje się go jako hot trend, zwał jak zwał. Monochromatyczne zestawy, garnitury powróciły do łask. Chciałam zinterpretować te barwy po swojemu, czyli w wersji luzackiej elegancji. Eleganckie spodnie w kant z białymi, szerokimi lampasami połączyłam z luźną frędzlowatą narzutką. Jako dodatek, ciężkie skórzane buty (moja wersja Wanga <3 ) i lakierowany kufer.





Bag Furla Candy Bag | Pants H&M (old) | Shoes TopShop % | Top H&M



19 komentarze:

  1. Torba Furla <3 Mówili, że to tylko jednosezonowy trend, a tu proszę - ponownie na szczycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę ją już 2 rok i uwielbiam ponad wszystkie torebki ;)

      Usuń
  2. ale Ci ładnie w kucyku i tych okularach! Genialnie ♥
    Boska narzuta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw. Bardzo podoba mi się ta narzutka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nie muszę mówić, że wyglądasz świetnie ;d
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawy black&white są ponadczasowe,zawsze super:) świetna narzutka!!

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie i buty fantastyczne, wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz moje wymarzone buty ;P jestem zazdrosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka! Zazdroszczę ;)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. narzutka jest rewelacyjna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. nareszcie jakaś stylizacja black & white, w której pierwszych skrzypiec nie gra koszula w paski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie! Uwielbiam takie narzutki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za miłe słowa odnośnie Naszego bloga. Jesteśmy fankami Twojego. Bardzo Nam się podoba i będziemy wpadać częściej ;).
    Pozdrawiamy
    Biolożki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion