Mój strój z Warsaw Fashion Weekend


Podczas Warsaw Fashion Weekend postawiłam na wygodę. Chciałam zobaczyć jak najwięcej stoisk w strefie zakupów jak i pokazów, nie chciałam żeby strój mnie krępował, oraz żebym nie mogła wystać w 13cm butach. Właśnie w showrooomie Lous nabyłam płaszcz z ich nowej kolekcji AUTOREVERSE. Jest perfekcyjnie uszyty, miękki, można się w nim schować! Połączyłam go z prostym T-shirtem, skórzanymi spodniami i sztybletami. Do ręki duża, pakowna i niezawodna Furla. Pomieści aparat i milion innych potrzebnych mi rzeczy. Zdjęcia z WFW na blogu zagoszczą już niebawem, tak więc zapraszam do regularnych odwiedzin ;)






Zdjęcia: JustHerFashion

Coat Lous Autoreverse | Tee TopShop% | Shoes TopShop % | Pants Only % (old) | Bag Furla Gemini Tote
-------------------------------------------------------------
Get a Street Snap of your BESTIE!
Your best friend for life will love knowing that you care.
Right now-get a second pair of leggings for HALF PRICE...  Oh, your Bestie is gonna love them!  What are you waiting for?  Go>>HERE
One order can only contain 2 pairs.  Limited supply.  First come, first served! 


18 komentarze:

  1. Faktycznie świetny płaszcz, można się nim otulić jak kocykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie właśnie w nim urzekło ;)

      Usuń
  2. Hej!

    Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się twoje buty i torebka!:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co, jak co, ale torebkę to bym ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj tak <3 projektantki szyją same cuda

      Usuń
  5. ZAZDROSZCZĘ PŁASZCZA KUPIŁAŚ W KOŃCU TĄ TORBĘ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Miałam pisać, czy się sprzedała. (Tak, wiem muszę się leczyć)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądałaś, ale to wiesz bo już Ci mówiłam :):):)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten płaszczyk! Oryginalny<3 a to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten oversizowy plaszcz jest meega! uwielbiam Twoja stylizacje :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że mnie nie było :(
    Super look zreszta jak zawsze ! :P



    parasolka :(((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, dopełniłabyś kwartet JustHerFashion i Styllove jako współlokatorki ;P

      Nie przypominaj mi o parasolce hehe ;P ;(

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion