Simplicity.


Ostatnimi czasy wielbię proste kroje, niewysublimowane materiały, zwykła dzianina, czy dresowy materiał potrafią wykrzesać we mnie zachwyt. Szarą sukienko - bluzę kupiłam w TopShop i zalicza się do mojego rosnącego grona basic w szafie. Zamierzam pozbyć się wszystkich rzeczy, w których nie byłam przynajmniej pół roku, chcę mieć mniej ubrań ale uniwersalnych i dobrych jakościowo. Stąd robię teraz wyprzedaże na allegro, serdecznie zapraszam! Informuję o nich na bieżąco na fb.






Dress TopShop | Bag Furla Gemini | Wedges Buffalo London via FashionDays | Vest vintage





14 komentarze:

  1. świetna sukienak! wygladasz rewelacyjnie!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się zachwycam tą torebką!
    I Tobą! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba!Proste kroje i kolory to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napatrzeć się na Ciebie nie można! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka ma nieziemski fason ( z reszą u Ciebie zawsze zachwycają mnie fasony!) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny outfit:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, kamizelka genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz :)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prostota górą! Przykładowo prawie cała moja bielizna jest jest prościutka gładziutka i jednokolorowa... aczkolwiek każda para ma inny kolor xD

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny zestaw. genialna torba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion