Vintydż!


Nie rzucam się na neony, nie odziewam się łapczywie w koronki. Czy czyni mnie to antymodną? Nie czuję potrzeby aby mieć na sobie to co manekin na wystawie sklepowej. Naprawdę da się kupować rzadziej i mieć z tego większą satysfakcję! Wyciągam kartę bankomatową, lub klikam zapłać gdy naprawdę serce zabije mi mocno. A ciężko mnie do takowego stanu doprowadzić. Rzecz nie musi być tylko ładna ale uniwersalna, praktyczna i wykonana z dobrej jakości tkaniny. Dlatego jeśli chodzi o torebki i buty preferuję naturalne tworzywa. Coraz rzadziej odwiedzam sieciówki, zaglądam tam jak czarny, czy biały T-shirt mi się znosi, lub przydałaby się para jeansów. Dzisiejszy strój to żadna nowość, starocie wynalezione w szafie i to w 90% VINTAGE!




Coat vintage | Bag Michael Kors vintage | Pants KaapAhl vintage | Top Only | Shoes Buffalo London
-----------------------------------------------------
New season is coming, many new things are coming!  Well, I will not forget the eternal classical ones.  Romwe give us a big surprise by sharing the hottest styles, up to 70% off, starting at $9.99.  Go there to find your new look: http://www.romwe.com/manage_activity/clearance/
Valid date: 04/17/2013 – 04/19/2013





15 komentarze:

  1. bardzo fajna torebka. podziwiam powściągliwość w zakupach. czy tego da się nauczyć ? ;)
    pozdrawiam
    Pat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kupowałam nałogowo, szalałam na wyprzedażach. Teraz podchodzę racjonalnie do zakupów, naprawdę rzadko coś bardzo mi się spodoba. Musisz zrobić totalny przegląd szafy, pozbyć się rzeczy, których nie nosiłaś więcej jak pół roku (uwierz, że i tak ich już nie włożysz) i zdziwisz się ile rzeczy znajdziesz, o których zapomniałaś, a na które mogłabyś teraz wydać zbędne pieniądze ;)

      Usuń
  2. No muszę przyznać, że masz świetne koturny! Płaszcz i spodnie są świetne :). hmmm... cudownie tutaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i buty super! Cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie "vintydże" są najlepsze, czasami jak znajduję jakąś perełkę w lumpie to zastanawiam się, jak ktoś mógł coś takiego wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie trzeba być ubranym w neony i koronki, żeby wyglądać dobrze :) Ty wyglądasz wręcz cudownie, bardzo podoba mi się zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się chwali, że nie podążasz ślepo za trendami. Fajna stylizacja;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sieciówki to ciągle powielane wzorce, a piękne wintydże można spotkać jako unikaty, i to jest ich największa wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czy fakt, że mnie neony się akurat podobają stawia mnie na równi z ofiarami mody?
    Ty wyglądasz świetnie, masz swój styl i to się ceni.
    Nie wiem czy wyglądam jak maneikn z wystawy (sam fakt, że noszę Lkę wyklucza mnie z tego grona ;P), ale nie muszę być ubrana MEga oryginalnie by czuć się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi raczej o utożsamianie się co sezon z trendami mówiąc, że to "mój" styl. Czyli niektóre (generalnie bardzo dużo...) blogerek co sezon mówi, że "ich stylem" są neony - jak akurat są modne, lub b&w jak ociekają nimi manekiny itp. Ciężko jest znać umiar i inspirować się modą, a nie ślepo za nią podążać.

      Usuń
  10. o jej, płaszczyk masz rewelacyjny! Zachwyca mnie kolorystyka tego zestawu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. You have an amazing styling


    www.anisacrament.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm going to check this website because they have so many great stuff !

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk i torebka mnie zachwyciły!! :) Świetnie wyglądasz.
    Modne Frele pozdrawiają Sosnowiec:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion