Biała marynarka i wzorzyste koturny.


Marynarka od Magdy Hasiak jest jedną z mych absolutnie ulubionych rzeczy w szafie. Miękki materiał niczym kocyk, którym można się okryć. Ma asymetryczny krój i marszczenia, co jednak nie powstrzymało mnie przed dodaniem "mojej" kropki nad i jakimi są zdobne koturny. Do całości Hilfigerowskie jeansy, które kupiłam w second hand'zie i leżą jak ulał. Takie zakupy uwielbiam!




Blazer Magda Hasiak | Jeans Tommy Hilfiger vintage | Top Zara | Wedges Asos
---------------------------------------------------------------------------

Everyone is a super model!! We can show our feeling about clothes, life and love.
We should shouted it out!! Let others know our feeling. Because if you don’t tell others, others couldn’t know it. They are not you! Show your feelings!!

Romwe is holding a activity, they courage everyone shows their feeling about their legging. You may don’t know how welcome their leggings are!! It’s so hot!!

1, Take a photo in ROMWE leggings
2, Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I’m wearing Romwe leggings”  on Instagram
3, Locate your positions
4, Follow Romwe on Instagram

Here is the example:
Time 05/09/2013 to 06/09/2013

Check the contest (@romwe) you will know how to join:





34 komentarze:

  1. jestem ogromną fanką minimalizmu i genialnych dodatków, więc nie może mi się nie podobać ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo ładnie :) W mojej szafie wciąż brakuje białej marynarki, a na liście must have-ów jest od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, luźny zestaw na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post!!
    zapraszam do mnie na aukcje:
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=3887500

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję. Nie ma to jak komentarze na zasadzie kopiuj - wklej.

      Usuń
  5. Jakie piękne koturny *.* Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakieś wdzianko to to jest. Na pewno nie marynarka. Buty ciekawe. El-la

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam ją u projektantki jako marynarkę ;)

      Usuń
  7. Koturny są cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  8. buty sa mega !

    OdpowiedzUsuń
  9. W koturnach się zakochałam - cudowne są!
    Całość wygląda b.fajnie ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty, wyglądają na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jessuu jakie te buty są DOSKONAŁE!! cały zestaw zresztą cudny, zazdroszcze spodni!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty pięknie prezentują się na nodze! Marynarki Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty nie wyglondają na wygodne

    OdpowiedzUsuń
  14. Boziuu jakie boskie koturny ♡ stworzyłaś niezły zestaw ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, pytałaś mnie na moim blogu o białe koturny H&M - one nie były chyba z żadnej konkretnej linii, kupiłam je już dobre kilka miesięcy temu i to na wyprzedaży więc to pewnie poprzedni sezon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za odp, ale musiały być z jakiejś kolekcji, Divided, Trend itp ale szkoda, pewno ich nie znajdę :(

      Usuń
  16. Niesamowite buciki :) Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne buty, fajnie ożywiają cały look. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny i ciekawy look. Dziękuję za komentarz :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion