Fiolet

Nie przepadałam za fioletem, aż w me ręce wpadły w outlecie Prima Moda - zamszowe czółenka na słupku za 60PLN. Chwile później w sieciówce z kolei przemówiła do mnie ta o to spódnica. Powstał duet doskonały. Na wierzch założyłam wielgachną jeansową kurtkę i aby nie przesadzać - prosty biały T-shirt.




Jacket ROMWE | Shoes Prima Moda outlet | Tee TopShop % | Skirt H&M
-----------------------------------------------------------

Romwe Outlet Flash Sale!  Up to 80% OFF!  200+ styles!
Limited supply!  No restocking once sold out!  Only 3 days! 
From 21st to 23rd May.






28 komentarze:

  1. Muszę przyznać ciekawe połączenie... świetna ta spódniczka, bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka niesamowita! z chęcią bym taką przygarnęła... a całość idealnie ze sobą współgra;)
    http://selcouths.blogspot.com/
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica genialna:) Chcę taką <3 Pięknie wyglądasz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy twój styl. Pozdrawiamy serdecznie
    Biolożki

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Świetna kurteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne polaczenie, kurtke masz genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetna jest ta kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całego zestawu najbardziej podoba mi się kurtka. Idealnie wpasowuje się w mój gust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie zestawy,kurtka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kurtka jest czadowa! też taką chcę ;) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie wygląda razem bardzo fajnie :) Spódnica zdecydowanie rządzi, muszę się udać do mojego h&m i jej poszuka ć

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega wygladasz jak zwykle

    pzdr, Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  13. masz ciekawe podejście nie zawsze m,i się coś mega spodoba ale tutaj szczęka opada <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zestawienie. Buty i spódniczka - I LOVE IT! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. brałaś udział w konkursie Modnego Śląska ! ;d kojarzę Cię ! ;D


    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak stara baba

    OdpowiedzUsuń
  17. te buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taką kolorystykę <3 no i ta kurtka! Najchętniej bym Ci ją ukradła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion