Harem pants


Czasami pojedyncze elementy potrafią ożywić cały strój. Spodnie, t-shirt + torba i koturny = brzmi zwyczajnie? Nie jeśli zabawimy się formami. Spodnie o kroju haremek we wzory - do tego wysokie buty, dla równowagi gładki jednokolorowy t-shirt oraz duża czerwona torba. To mój przepis na prosty zestaw ale już nie taki nudny!

Podobają się Wam te spodnie? Możecie identyczne zakupić tutaj



zdjęcia: Tomasz Borucki

Harem pants X-MODA | Bag Furla Gemini Tote | Top ROMWE | Wedges Aldo %
---------------------------------------------------------------
2. Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I wear Romwe leggings”  on Instagram
3. Mark your location
4. Follow Romwe on Instagram
5. Expired time: 06/09/2013

Check the contest (@romwe) you will know how to join:



34 komentarze:

  1. Cudowne spodnie, chyba powoli zacznę sie przekonywać do luźnych fasonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dawna dobrze się w takich czuję ;) Tylko zawsze wkładam wyższe buty.

      Usuń
  2. Bardzo ładne spodnie, idealnie na Tobie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw, jestem pod wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się torba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cool look . great summer inspiration . Following you with GFC

    http://fashionfactive.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko do siebie bardzo pięknie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwyca mnie torba, piękny ma kolor! I haremki, cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your blog is super cute and interesting :)
    Would you like to check out my blog?My last post is really sweet and full of candies :)
    Here it is:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/
    If you enjoy my blog,maybe we could follow each other? :)
    Wish you a lovely day :)
    xoxo Vesi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

      Usuń
  11. jej, strasznie podobają mi się twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny look, świetne spodnie ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  13. super;)
    może obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie. Zerknij co pisze przy oknie przy dodawaniu komentarzy. Nie szukam na siłę obserwatorów, którzy dodadzą mojego bloga, tylko wtedy kiedy ja dodam tej osoby.

      Usuń
    2. hahahah dobre w sumie jestes chyba jedyna ktora tego nie toleruje, duży + ode mnie

      Kaśka

      Usuń
  14. Genialne spodenki! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne spodnie;zrobiłaś z nimi doskonały elegancki zestaw;a co byś powiedziała na użycie ich do stylizacji bardziej luźnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie "mniej" eleganckiej?:) W balerinach źle bym się czuła - jestem niska, a spodnie poszerzają, ale dla osoby, która dobrze się czuje w takich fasonach w sumie płaskie baleriny, czy mokasyny, top i przerzucona przez ramię mała listonoszka - też będzie wg mnie fajnie i wygodnie ;)

      Usuń
  16. Wzór na spodniach jest świetny, a czerwona torba mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buty, szkoda, że nie widać ich w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice outfit ! :) you look great!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't follow each other, if you like my blog why you don't use this option without asking?

      Usuń
  19. Cudowne! Rozglądam się za takimi, ale jeszcze nie znalazłam odpowiednich :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion