Jak ozdobić prosty strój?


Często najprostszy wybór okazuje się najlepszy i to we wszystkich dziedzinach, też się zgodzicie? Czasami mam ochotę ubrać dres, skórzaną kurtkę, płaskie buty, zarzucić kaptur na głowę i tak okryta wyjść z domu. W innym dniu mam ochotę na coś "innego" i tutaj właśnie zaczyna się problem. Bo jak nie przekombinować? W takich sytuacjach ratują mnie dodatki. Pierzasty naszyjnik i prosty top połączyłam dla kontrastu ze skórzanymi spodniami. Zdejmując ozdobę z piór i kamieni, botki zamieniając na proste baleriny - mamy niezobowiązujący basic




Top and necklace Romwe | Leather pants Olny (old) | Shoes TopShop % | Bag Calvin Klein (gift added to perfum)

21 komentarze:

  1. I takie dodatki to ja lubię :D !
    Sama jestem posiadaczką jednego pierzastego naszyjnika :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny jest ten naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, dodatki potrafią z prostego zestawu zrobić coś oryginalnego - jest tyle kombinacji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy naszyjnik. Świetnie wygląda takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie mozna kupić ten naszyjnik ?:)

    PZDR MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zdjęciami linkuję i opisuje rzeczy, naszyjnik jest z www.romwe.com

      Usuń
  6. Uwielbiam takie dodatki, ten naszyjnik jest przepiękny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. tak dodatki to coś co może w prosty sposób urozmaicić i zmienić całą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super dodatek ;DD

    zapraszam !!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. te spodnie jakies dziwne

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno kupowaŁas rurki ??

    OdpowiedzUsuń
  11. ;))))))))))))) spox

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta prostota wyszła zdecydowanie na dobre. Jeden z lepszych look`ów. świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion