Skórzana spódnica i pasiaste body + Konkurs vintage shop Aniesbrand!


Korzystając z nie tak dawnych upalnych dni - postanowiłam wpleść nieco letnich motywów. Mianowicie mowa o wszędobylskich paskach. Idąc galerią handlową wręcz dostaję oczopląsu spowodowanego paskomanią, jednak to body zauroczyło mnie od razu. Połączenie delikatnych pionowych i poziomych prążków, wycięcie na plecach - tak dla mnie wygląda idealne body w ten deseń. Dla kontrastu połączyłam je z rozkloszowaną spódnicą ze skaju. Na stopach zaś liliowe, skórzane botki - co by ożywić nieco całość.


Body & skirt X-MODA | Sunnies ROMWE.COM | Shoes Prima Moda (outlet)

------------------------------------------------------------------

Rusza sklep www.sklep.aniesbrand.pl, z tej okazji na naszym FB zorganizowaliśmy dla Was aplikację konkursową, w której dzielicie się swoimi opiniami na temat ubrań vintage.


Nagrody niespodzianki wygrywają aż 3 osoby. Co należy zrobić?


Polub profil






Wejdź do aplikacji Tutaj

I zostaw swój komentarz! Udostępniaj znajomym Twoją opinię aby na Ciebie głosowali. Jeśli zaprosisz do zabawy więcej osób - Twoje szanse rosną, możesz zostawić drugi komentarz! ;)

Konkurs trwa do 24.05.2013

24 komentarze:

  1. pieknie wygladasz ;]


    zapraszam === www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, te buciki idealnie się tu prezentują! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja. Świetna spódnica. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, cudowna spódniczka, aczkolwiek dla mnie buty trochę zepsuły całość ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zepsuły całość bo nie pochwaliłam Twojej stylizacji ;) Trochę pokory kochana.

      Usuń
  5. według mnie brzydka stylizacja pasy poszerzają, buty też nie są wyśmienite, poza tym "kochana" jeśli masz grube nóżki to nie pokazuj ich, taka rada :*
    I jak koleżance wyżej się nie spodobał strój to nie musisz wyjeżdżać z mordą, jakbyś była jakimś krytykiem.
    Ogarnij się <3
    pozdrowienia i ps. schudnij zanim ubierzesz spódniczkę ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chamstwo i obelgi nie świadczą dobrze o autorze powyższego tekstu.

      Usuń
    2. Anies, nie przejmuj się, jakaś durnowata dziewczyneczka z gimbazy co zjadła wszystkie rozumy. Widziałaś jej blogi? Stylizacja świetna (paski pionowe WYSZCZUPLAJĄ!), podobnie jak Twoje nogi. Trzymaj się.

      Usuń
    3. Nie mam problemu z przyjmowaniem krytyki ale krytyki kulturalnej i konstruktywnej. A niestety blogosfera przesiąknięta jest blogami bez jakiejkolwiek treści, wizji. Wystarczy wypowiedzieć swoje zdanie w niewychwalający ahh ohh sweetaśhhny sposób - i już zaczyna się lawina hejterów.

      Usuń
    4. Niestety, mnóstwo osób ma w sobie niewyczerpane pokłady bezinteresownej wredoty która szczególnie daje o sobie znać w internecie (mało jest osób które prosto w oczy by tak wyparowały i są to zwykle ci którzy mają problemy z kontrolowaniem swojego zachowania). Ja do tego stroju założyłabym czarne lity, ale z tymi butami jest trochę 'grzeczniej', choć i tak stylizacja jest drapieżna ;).

      Usuń
    5. Przynajmniej miałam okazję "wyżyć" się lirycznie podjudzając konwersację ;D

      Usuń
    6. A z litami na kimś innym pewno by mi się podobało, uwielbiam masywne buty ale do nich jeszcze się nie przekonałam :(

      Usuń
    7. Właśnie Aga, nie przejmuj się dzieciakami!
      A owemu dziecku które napisało ten komentarz powyżej radzę usunąć cudze fotografie ze swojego bloga z ,,opowiastkami',zamiast wypisywać komentarze na niskim, prymitywnym poziomie.


      Siwi

      Usuń
  6. Body suoper;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ;) dzięki za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie prowadzę bloga po to aby się wyróżnić. Prowadzę go ponieważ lubię to robić. Pełno w koło? Koncepcja może i tak ale na pewno nie kolorystyka. Jakoś na ulicy widuję większość osób w stonowanych kolorach.
    Twój komentarz zmobilizował mnie do przejrzenia Twojego bloga i zastanawia mnie fakt, że czepiasz się niby mojego "zwyczajnego" stroju a sama nie ubierasz się jakoś wyróżniająco. Co druga osoba na mojej uczelni ubiera się tak jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi miło, że zainspirowałam Cię do przejrzenia dogłębniej mojego bloga. Dziękuję tym samym za kulturalną wypowiedź - czego nie potrafi większa część blogosfery. Swoją drogą chciałabym zobaczyć tak samo ubrane osoby jak ja skoro większość moich ubrań pochodzi z lumpeksów ;)

      Usuń
    2. I jedna poprawka - "nie czepiam się" tylko kulturalnie wyrażam swoją opinię. Gdybym zastosowała komentarz opiewający w dumę i zachwyt, nie stwierdziłabyś w ten sposób.

      Usuń
  9. Idealnie jest! :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion