Sporty

Adidasy, bluza na co dzień? Czemu nie! W takim zestawie wcale nie czułam się jakbym właśnie szła na siłownię. Mała odmiana robi dobrze każdemu! Zdecydowałam się na jasne jeansy typu boyfriend oraz luźną bluzę z nadrukiem. Co by bezpiecznie (bez potykania się o pasy na jezdni) przemierzać miasto założyłam płaskie i wygodne obuwie, którego nie potrafię skategoryzować ani jako trampki ani jako adidasy. To niewątpliwie coś po środku. Dla kontrastu dodałam torebkę kuferek - to moja wersja miejskiego luzu!




Adidasy Adidas Sleek | Jeans Stradivarius | Blouse bought from SoInCarmel's blog | Bag Furla Candy Bag
-------------------------------------------------
Have you join the fashion legging part?? Don’t out of this fashion!!
Romwe Leggings Flash Sale! $19.99 for any pair. 3 days only!


16 komentarze:

  1. ALe masz świetną koszulkę <3
    Rewelka, jak zawsze z resztą!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna bluza! ze szpilkami by wyglądała idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukam prostych cielistych szpilek m.in do takiego zestawu ;)

      Usuń
  3. bardzo fajny zestaw, taki inny niż wszystkie :D
    Wyglądasz super !
    oby takich było więcej !

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak ja kupowałam myślałam, że to koszulka ale to bluza ;)

      Usuń
  5. ta bluzka jest rewelacyjna, tez chcę ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam sie bluzka robi wrazenie, skupia cala uwage!
    swietny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buciki! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz genialną bluzkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie tylko podobaja twoje wlosy sama je robisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nieee ;) Farbuje u fryzjera od lat.

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion