86

Coraz częściej przemycam sportowe elementy do codziennych zestawów. Do tej pory był to raczej jeden element jak szare dresy lub adidasy czy T-shirt - reszta zachowana była raczej w niesportowym charakterze. Kto wie, może lada dzień będę paradować w ortalionowym uniformie i czapką z daszkiem! Trochę zmiany nie zaszkodzi - a tym czasem korzystam z wygody. Bluzki, sukienki, koszulki z numerami znanych sportowców zasypały sklepy. Koniecznie  t r z e b a  je nosić z obuwiem z literą N oraz oldschoolowym plecakiem. No cóż odbiegłam od tego schematu i zamiast plecaka wybrałam mój (naprawdę) uniwersalny kuferek, a jako cichobiegi bardzo dobrze służą mi adidasy z Asosa i to za całe 14 funtów.





T-shirt HERE | Sunnies HERE | Shorts Bershka (old%) | Shoes Asos % | Bag Furla Candy Bag

-------------------------------------------------
Zapraszam do mojego internetowego SECOND HAND'U www.sklep.aniesbrand.pl


29 komentarze:

  1. Świetny set, lubię takie sportowe zestawienia na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie fajne połączenie :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://green-eyedloveliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sportowy look, jeśli można go tak nazwać :). Świetnie wszystko do siebie zestawione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się t-shirt i sukienka


    http://www.kissydress.fr/robe-de-soiree-blanche

    OdpowiedzUsuń
  5. też się skusiłam na sukienkę w primarku, mój chłopak twierdzi, że jest obciachowa i wyglądam jak jakiś zawodnik, ale jak dla mnie jest mega wygodna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu sukienki też mi się podobają ;)

      Usuń
  6. Masz rację, tego typu bluzki mają swój rozkwit, ale nie każdemu w nich dobrze. Mam wrażenie, że niektóre dziewczyny noszą je 'na siłę', choć nijak ma się to do ich stylu.
    Tobie naprawdę pasuje, bo idealnie się wtapia w Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny T-shirt!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zobaczyla,m ten tiszert mysle sobie o niee Anies Ty tez? ale przeczytawszy post stwierdzam że świetnie to zestawiłas ;-0


    pzdr, Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra torebka, bardzo mi się podoba tak jak i reszta stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty, pięknie wyglądasz w takiej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulka jest genialna! ♥ kocham takie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie stworzylas ten zestaw! bluzki/tuniki/sukienki sportowe z numerami to wielki hit!
    strzal w dziesiatke :)
    pieknie sie prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Looking for some new T-shirt ? Check out Your Swaggy Store facebook.com/yourswaggystore :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super look! Ale ja mam pytanie o Candy Bag, jesteś z niej zadowolona? Chętnie poznałabym Twoją opinię, bo zastanawiam się nad zakupem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! Jest bardzo efektowna i pomimo tego, że jest dosyć ciężka, nie ma doczepianego paska to uwielbiam ją ponad wszystkie torebki. Marzy mi się wersja beżowa jeszcze ;)

      Usuń
  15. it' cool outfit!

    following you now, follow back maybe?

    www.heymarsya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka jest świetna ale buty?! Po prostu cudowne! Dzięki za komentarz u mnie. Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten T-shirt. Od jakiegoś czasu próbuję znaleźć podobny ale jakoś nie mogę na niego trafić. Choć w sumie gdy się tak bardziej zastanowię, to w moim przypadku taki zakup nie miałby sensu, bo to nijak ma się do mojego stylu. Na tobie zaś, prezentuje się świetnie, ale buty bym zabrała i umieściła w mojej szafie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W www.romwe.com są za ok 30$ przesyłka darmowa ;) a buty naprawdę polecam, są wykonane ze skóry zamszowej i kosztowały tylko 14 funtów na www.asos.com ;)

      Usuń
  18. Od dłuższego czasu marze o takiej koszulce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion