L.O.V.E

Proste nadruki potrafią nadać charakteru najzwyklejszej rzeczy jak tej ołówkowej spódnicy. Połączyłam ją z prostym T-shirtem oraz okryciem od uwielbianej przeze mnie marki Lous, która udowadnia, iż polscy projektanci mają ogromny potencjał a ceny często niższe niż w sieciówkach! Nie byłabym sobą gdybym nie dodała małego zawadiackiego akcentu, stąd neonowa torebka, którą kupiłam w second hand'zie.





Skirt X-MODA | Top H&M | Coat Lous | Wedge Aldo | Bag vintage
--------------------------------------------------------------------
1.  Over 1000 styles with up to 70% off
2.  Valid date: 06/01~06/07/2013



8 komentarze:

  1. Ciekawy zestaw. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest obłędna! Zachwyca mnie jej połączenie z torebką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, zestaw powalil mnie :)
    kolor tej torebki jest niesamowity!
    swietnie sie prezentujesz w tym secie
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebeczka, a print na sukience fajny bo oryginalny:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion