Printed mini

Proste detale potrafią ciekawie ożywić całość. W tym przypadku to frędzle oraz wzory na spódnicy (btw 35PLN za takie cudo tym bardziej przekonuje mnie o słuszności nabycia tegoż dodatku do mej garderoby). Narzutka powiewa na wietrze - dając ciekawy efekt. Przedstawiłam ją w nieco bardziej charyzmatycznej formie z dodatkiem neonu w postaci torebki i wspomnianych printów. Jednak ratuje mnie z opresji gdy wkładam zwykłe jeansy, top czy legginsy - prosto a efektownie!



Cape H&M % | T-shirt Borska | Skirt X-MODA | Shoes TopShop % | Bag vintage
---------------------------------------------------
American National Day Sale at Romwe!
Time: 06/11/2013 – 06/15/2013




28 komentarze:

  1. detale potrafią zmienić wszystko ;) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba, super! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. foty inne niz wszystkie , super

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim wydaniu koszulka poszła by pod spódnicę ale bardzo fajny look! Obserwuję i zapraszam do siebie http://in-spite.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałaby to być inna bluzka, ta jest z grubej bawełny, jest luźna i długa, brzydko wyglądała włożona do obcisłej mini ;)

      Usuń
  5. Wow wyglądasz rewelacyjnie! Super look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny set! Nietypowa narzutka sprawia, że całość wygląda nietypowo i bardzo interesująco:) Buty skradły mi serce:) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też dlatego mam szczęście, że kupiłam je z 50% rabatem ;)

      Usuń
  7. połączenie spódniczki i bluzki cholernie mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. interesujace buty!
    cala stylizacja warta uwagi i godna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelka fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódnica i plus za oryginalne buty :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. narzuytke dawno kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna spódnica i narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spudniczka rewelacyjna ;))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnica fatalna ale ta narzuta extra !

    OdpowiedzUsuń
  15. Super narzutka, frędzle <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post, I really really like your blog :) Would you maybe like to follow each other on bloglovin'?
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  17. This skirt is perfect! I adore that print! I regret not buying such a skirt in Bershka last summer so much. :(
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://fashion-shell.blogspot.com
    Lots of love! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Po przeczytaniu komentarza na moim blogu chetnie odwiedzilam Twoja strone i nie moge oprzec sie pokusie: a proporcje w tej stylizacji? :D ;)

    Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion