Ruszył mój vintage shop na www.sklep.aniesbrand.pl


Dawno temu wspominałam Wam o moich planach związanych z otworzeniem wirtualnego second hand'u. Wiele z Was pisało mi w komentarzach, że nie umieją w takich sklepach stacjonarnych szukać, nie macie u siebie takich, tak więc długo wynajdowałam dla Was wyjątkowe rzeczy, które łatwo możecie nabyć pijąc kawę przy komputerze i robiąc zakupu jednym kliknięciem!

Poniżej przedstawiam mini galerię sprzedawanych produktów i zapraszam Was na zakupy!





Fotograf: Tomasz Borucki



9 komentarze:

  1. bardzo zgrabnie zrobiona stronka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sklep! Zapraszam do siebie http://in-spite.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz zajrzę co ciekawego tam masz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Będę odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow gratulacje i powodzenia w prowadzeniu sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stronka, gratuluję! PS Ślicznie wyglądasz na ostatnim zdjęciu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja, tylko moja modelka - siostra ;)

      Usuń
  7. Przepiękne ubrania, z chęcią zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion