Spacer po Krakowie.

W upalne dni podświadomie wybieram jasne kolory. Nie kombinuję, stawiam na prostotę. Nie byłabym jednak sobą gdybym nie miała na sobie rzeczy, która choć trochę odbiega od zupełnego minimalizmu. Kuferek z neonowymi zakończeniami to mój absolutny rarytas wśród torebek. Mieści akurat portfel, klucze, telefon i pomadkę, została chyba zaprojektowana na wymiar dla mnie. Bezowe chinosy już widzieliście u mnie na blogu, to naprawdę przeperfekcyjne spodnie i pod kątem swojej bezowatości i kroju. Dokładnie takie marzyły mi się od ponad roku i w końcu upragniona chwila nastała i ten rodzaj odzieży eksploatuję aż nad to. Nie ruszam się z domu bez przeciwsłonecznych oksów. Tym razem zdecydowałam się na białe oprawki, przed którymi wzbraniałam się długo. O dziwo czuję się w nich całkiem dobrze!

Chcecie konkurs, gdzie do wygrania będzie aż 5 par okularów przeciwsłonecznych? ;-)



Top TopShop | Bag TopShop | Trousers Zara | Heels Zara | Sunnies 03EYEWEAR

GET FREE LEGGINS HERE

23 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie, znów niby rządzi u Ciebie prostota, ale detale (przedłużany krój, podwinięte nogawki, fikusna torebeczka) tworzą ten strój, sprawiając, że nabiera charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam ją już 2 lata i uwielbiam ponad wszystko ;)

      Usuń
  3. Dziękuję za komentarz u mnie. Świetna torebka i buty i ogólnie cały outfit! Pozdrawiam i zapraszam ponownie, xoxo

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja znów mam na odwrót, zawsze mówię - gorąc, ma być jasno i zakładam najciemniejsze rzeczy ;\ śliczną masz bluzeczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ciemny bardziej przyciąga słońce:P

      Usuń
  5. Zestaw idealny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel jest idealna na ciepłe letnie dni- swietnie ja wkomponowalas w całość. Bardzo fajna letnia stylizacja. Wyglądasz przepięknie:) świetne fotki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, ta torebka wprowadzila duzo roznorodnosci w Twoim minimalistycznym zstawie
    przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tydzień temu sobie spacerowałam po Krakowie i muszę przyznać, że to prześliczne miasto:) Świetny look kochana:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo w moim stylu! i podoba mi sie torebka do tego looku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylówka, a buty i torebka - wpadły mi w oko najbardziej!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. you looks so stylish and chic.
    Love your outfit.
    Great post.

    OdpowiedzUsuń
  12. super torebeczka;D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. awwww that bag is such a cutie!
    great blog

    http://thestyleoflucia.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jasne kolory. Fajny zestaw. Torebka najbardziej wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  15. super podoba sieeeee;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion