Szpilki i sportowe męskie spodnie.

Niejednokrotnie pokazywałam Wam, że "dresy" nie muszą kojarzyć się tylko z uniformem na siłownię. Ciężko było mi znaleźć te jedyne! Przez me ręce przeszło wiele par, w przymierzalni spaliłam sporo kcal mierząc na zmianę różne modele, jednak żadne nie mówiły do mnie "mamo" (zanim coś kupię, naprawdę musi mnie dana rzecz zachwycić...). Za namową znajomej poszłam w sklepie na dział męski i tak o to znalazłam parę spodni dokładnie takich jakie chciałam. Szare, proste, uniwersalne ale jednocześnie niebanalne przez fakturę materiału. Biały t-shirt to uzupełnienie prostego zestawu, a kuferek i szpilki przełamują sportowy charakter. Wystarczy zmienić buty i takim sposobem mam drugi strój na długi spacer z psem!








T-shirt & Sunnies HERE | Pants Zara Man | Bag TopShop | Heels Zara


29 komentarze:

  1. omggggg skad ta cudna torebeczka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zdjęciami są podpisane rzeczy, pochodzi z TopShop ale kupiłam ją dawno na wyprzedaży.

      Usuń
  2. Świetna propozycja sportowej elegancji.. Rewelacyjne dresy;) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  3. super uwielbiam takie niestandardowe polaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, a torebka jest cudna!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka najlepsza! ale i spodnie przypadły mi go gustu :) sama lubię łączyć szpilki i dresy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie! Ja także polubiłam dresy, a Twoje w wersji bardziej eleganckiej wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, robisz wrazenie :) uwielbiam polaczenie szarosci i neonow! Spodnie idealnie do Ciebie pasuja i ta historia z ich zakupem bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. są teraz te sandałki?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie połączyłaś dresy z całą resztą!!! wyszło na prawdę extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna stylizacja, wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie polączenia ! świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super wyglądasz ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. musiałabym przeklnąć tak mi się podoba! Po prostu zaje.... stylizacja, uwielbiam łączyć styl sportowy z eleganckim

    OdpowiedzUsuń
  15. te okulary policyjki się nakłada na zwykłe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, one są dosyć mocno przymocowane na "zwykłe", chociaż może rozpracuję czy są nakładane, wolę nie ryzykować zepsuciem ich ;)

      Usuń
  16. dresy mają świetny krój! Idealnie komponują się z obcasami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten zestaw jest megggaaaa @!!!! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszędobylskie sandałki na obcasie... ale w takiej wersji aż miło sie patrzy, odwaliłas kawał dobrej stylówy;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylizacja.
    Zapraszam na www.PolskieSzafiarki.pl!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion