Fashion Democracy Summer

W sobotę spakowałam się do "torebki" i wyruszyłam w 200km podróż tym razem nie do Warszawy a do Wrocławia. Powodem do eskapady w piękny słoneczny dzień było wydarzenie Fashion Democracy Summer. Impreza wspiera działalność polskich, młodych projektantów - tym bardziej chciałam w niej wziąć udział. Razem z Irminą, Meri, Mullan i Isabel przygotowywałyśmy konkursowe stylizacje, szukając, szperając wśród rodzimych twórców wystawiających się w ten dzień jak i szeroko dostępnych sieciówek. 
W pełnym skupieniu (;D) odpowiadałyśmy na pytania prowadzących czyli stylistki Magdy Zabierzowskiej oraz Maćka Musiała. Tematyka oczywiście związana z blogowaniem, czemu, po co, za ile. Poruszyłyśmy tematykę czy między blogerkami istnieje konkurencja, jak wygląda praca nad blogiem.


Nie ma tak łatwo. Swój wybór należało sowicie uzasadnić! ;-)

A wybór wcale nie był łatwy. W koło znajdowały się stanowiska twórców, począwszy od biżuterii, przez ręcznie (istne arcydzieła) ręcznie robione skórzane buty, plecaki, torebki, peruwiańskie trampki, wzorzyste t-shirty, kobiece sukienki... długo by jeszcze można było wymieniać. 



Zdecydowałam się na dużą dawkę bieli - aby pokazać, że wcale nie musi kojarzyć się ze ślubem - lub w za dużej ilości z kiczem. Zestaw kobiecy, miejski - sama chętnie wyszłabym tak na miasto.
A teraz najlepsze! Stoiska przeróżniastych różności polskiej mody. Nie mogłam się powstrzymać i wróciłam z małymi zakupami, w następnym poście pochwalę się moją zdobyczą ;)









Powrót w pociągu umilała mi paczka od Oriflame i sponsorów. Nudzić mi się nie nudziło... wywąchałam wszystkie słodkie zapachy, zdążyłam już w trasie przetestować kolorowe mazidła, śledźcie moje posty niebawem pochwalę się co bardzo przypadło mi do gustu i co chętnie polecę Wam z marki Oriflame!



12 komentarze:

  1. Do konkursu były zgłoszenia, czy zostałyście wyłonione przez organizatorów? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i zestaw który stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjecia, piekne ciuszki tam widze!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - nie mogłam wrócić bez zakupów ;)

      Usuń
  4. ehh zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna impreza, super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o boze ale cudowne ciuszki ;d zazdroszcze takie wypadu ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion