Koronka i wzory.

Ubraniem można nastroić się pozytywnie. Tak działają na mnie kolory. Naprawdę odzwyczaiłam się szału na wyprzedażach. W tym roku kupiłam stosunkowo mało. Jednak przyznaję się - zgrzeszyłam pod wpływem impulsu, ale co zrobić gdy dana rzecz mówi do mnie mamo? Tak stało się ze spódnicą - jest wzorzysta i z wysokim stanem - czyli tak jak lubię. Na pozór trudna do zestawienia, jednak ja lubuję się w niej w połączeniu z kontrastowymi printami jak tutaj z koronkowym motywem - bluzką, którą kupiłam w H&M 4 lata temu za 20PLN.



Top (H&M old) | Skirt Vero Moda outlet | Bag gift podobną znajdziesz TU >KLIK< | Heels Zara | Wath Timex (gift) | Sunnies o3eyewear




13 komentarze:

  1. spódnica spódnicą, ale według mnie najlepsze są buty <3 idealne na letnie dni :)
    super. :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie bluzeczki - zachwyca mnie! I cudowna spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely outfit!

    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne sandałki, niestety mojego rozmiaru już nie ma :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty kojarzą mi się z Chanel nie wiem czemu tak jakoś .

    Zapraszam serdecznie na mojego kluskowego pierwszego posta heh ;*
    http://mtw-tfw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion