Pomadki Oriflame

W me ręce wpadło ostatnio nieco kolorowych nowości, z tymi ciekawszymi chciałabym się z Wami podzielić. Mowa o pomadkach Oriflame

Na pierwsze testowanie poszła wdzięcznie brzmiąca kolekcja Giordani (i brzmi luksusowo i takowoż także wygląda po wyjęciu z kartonika). Kolor bardzo przypadł mi do gustu - chłodny róż. Lekko połyskuje na ustach i sama aplikacja to bardzo przyjemna czynność. Pomadka jest bardzo miękka i rewelacyjnie się ją nakłada. Gdzie minus? Trwałość niestety mnie nie zadowoliła, mimo tego że kolor na ustach jest ładny i delikatny - dosyć szybko się go "zjada". Jednak efekt połysku zostaje na dłużej. 
Następnie sięgnęłam po Triple Core 3D lipstick (brzmi pro - prawda?). Przyjemny zapach, opakowanie może bez rewelacji jednak efekt na ustach naprawdę ciekawy. Kolory są delikatne - dzięki 3 warstwom pomadki nasze usta jednym pociągnięciem wyglądają jakbyśmy pracowały nad nimi i konturówką i pomadką i błyszczykiem. Świetna alternatywa dla kobiet ceniących czas i chcących mieć dopieszczone lekko zabarwione w 3 odcieniach usta! Niestety buziaki są dosyć "blink blink", ślady zostawia także na szklance. Jednak tak jak w przypadku pierwszej pomadki - efekt nawilżenia i połysku zostaje na dłużej.
I ostatnia  Colour drop lipstick skusiła mnie owocowym (?) zapachem. Kolor także bardzo przypadł mi do gustu - bardzo naturalny - bez żadnych świecących, brokatowych dodatków. Na ustach także wygląda delikatnie - ma także wygodnie wyprofilowany kształt, który pozwala szybko i prezyzyjnie nałożyć kosmetyk. Jak dla mnie to pomadka 2w1 nadaje kolor i delikatny nieprzesadzony połysk. Trwałość - tak jak w przypadku pozostałych pomadek, jednak uczucie nawilżenia stale wyczuwam na ustach!
-------------------------------------------------------------

Stock what you in need in life :P
Over 1000 styles for choice from Romwe
Go >>> HERE



11 komentarze:

  1. Jakoś dawno nie zaglądałam do oferty Oriflame..muszę sprawdzić co tam ciekawego aktualnie mają :)

    Buziaki
    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak z ich trwałością?

      Usuń
    2. miało być do komentarza niżej ;)

      Usuń
  2. Mam kilka pomadek z Oriflame, głównie w kolorze nude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam kolorowej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj: Colour drop lipstick ma bardzo delikatny kolor ;)

      Usuń
  4. Ta triple color wygląda interesująco :), chyba sobie taką zakupię. Uwielbiam kosmetyczne dziwolągi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że ma brokatowe drobinki - ja akurat za nimi nie przepadam :( Gdyby nie to miałaby dla mnie naprawdę świetny efekt 3d.

      Usuń
  5. Super post !!!
    Obserwuje i licze na to samo :)
    klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Cię nie będę obserwować usuniesz mój blog?... Napisałam przy oknie do wpisywania komentarzy: Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów.

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion