Sporty.

Nienawidziłam od dziejów przedszkola. Dostawałam przez nie uwagi za brak zmiany obuwia w podstawówce. Nie rozumiałam szału na conversy w liceum. Już wiadomo, że chodzi o trampki. Cóż to się stało to nie wiem, może budzi się we mnie trampkowy konformizm, zapragnęłam wersję low z pastelowym różowym kolorze. Na szczęście mojego portfela nie znalazłam ich w swoim mieście. Dalej nie wiem czy pragnę ich tak mocno, czy to chwilowa euforia. Przypomniałam sobie za to o moim trampkowo adidaso obuwiu - i przyznam, że szał na conversy mi zmalał. Tak więc znowu wielbię moje Sleeki i prezentuję je Wam dumnie w sportowym zestawieniu.
Pants Zara Man | Bag Furla Candy Bag | Top Only % | Jacket Zara (old) | Sneakers Adidas Sleek podobne znajdziesz TU >KLIK<


19 komentarze:

  1. Bardzo lubię Cię w takim sportowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie takie zestawy, swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja. trochę luzu każdemu się przyda :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie sa swietne, caly zestaw na duuuzy plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super stylówa!!! uwielbiam takie! ;))
    Zapraszam do mnie.
    http://klaudia-niedzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię takie sportowe zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebisty kolor wlosow ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Cię w tych sportowych zestawieniach! ;) boskie spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie takich spodni poszukuję! Super look, modnie, stylowo i na luzie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile szare dresy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne przełamanie, ramoneska + dredy, wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion