+40 stopni

Chwilowy przestój na blogu spowodowany był przygotowaniem do wymarzonego urlopu. Żadna zbliżająca jesień mi nie straszna, żadne burgundowe kominy, bluzy z numerem, botki za kostkę i wszelkiej maści wish listowe must have (zwał jak zwał) mnie nie interesują. Wyleguję się na przepięknej wyspie Ciovo w Chorwacji. Niebawem na pewno podzielę się dodatkowymi zdjęciami z tego uroczego miejsca.





Dress TopShop | Heels Zara | Hat second hand
------------------------------------------------------------------
Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Hot items back season!  Only $14.99!
Girls can never have too many!
Go: HERE

rarytasy za 14,99$$ POLECAM ;)




17 komentarze:

  1. Przy takiej temperaturze to tylko bikini i woda <3 Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw ! wyglądasz przegenialnie na tych zdjęciach :))

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look i super fotki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. super urlopu zycze! Chorwacja ma swoj klimat! :)

    obserwujesz? ja juz tak - aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego urlopu :) chorwacja ma swoj klimat!

    obserwujesz? ja juz tak - aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno na Mazurach nie było tak cieplutko... :( Super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka, chyba bardzo podobną widziałam kiedyś w poście Styledigger:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za spostrzegawczość! ;) Tak to ta sama jednak Joasia ma ciemniejszy odcień. Wtedy u niej zobaczyłam ją pierwszy raz jakieś 2 lata temu i nie mogłam jej znaleźć, aż przypadkowo niedawno kupiłam ją w necie ;)

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion