Biała sukienka na upalne dni.


Blogosfera tonie w początkowo jesiennych stylizacjach a ja przyznaję się bez bicia - jeszcze takowych nie przygotowałam. Dopiero co wróciłam z urlopu, tak więc mam dla Was jeszcze dużą dawkę słońca! Gdy skwar leje się z nieba - chowam się za kapeluszem wyszperanym za całe 1PLN w second hand'zie oraz białą, cienką sukienką. W taki sposób przemierzałam przeurocze uliczki 4tysięcznego Trogiru.



Dress HERE | Hat second hand | Sandals Zara
-------------------------------------------------
Wielka wyprzedaż aż do 84% w Romwe Labor Day sale!

+ darmowa wysyłka, czego chcieć więcej?

Just go! >>>> http://www.romwe.com/Labor-Day-Sale-c-290.html?wn=aniesbrand.blogspot.com
(time from Aug.27th-Sep.2nd)


25 komentarze:

  1. Ale ładnie! :) Super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się sandałki, ten kolor jest genialny! A do tego ten pasek, świetnie to współgra. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe sukienki to hit tego lata. Świetna stylizacja! ;)


    Zapraszam do siebie:
    http://www.mysweetbody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sandałki! <3
    U mnie nowy post, także w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukienka i pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i blog:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/wrecking-ball.html

    OdpowiedzUsuń
  7. TROGIR! CHORWACJA! też tam byłam w tym roku :) u mnie na blogu nawet była fotorelacja :) zapraszam :)
    a tak w ogóle, to wyglądasz pięknie, rzeczywiście na tamtejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna sukieneczka :D

    dziekuje za szczery komentarz :) w palnach jest zakup statywu wiec mysle ze za niedlugo nie bede musiala robic zdjec do lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super paznokcie <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie! Ładnie Ci w białym :).

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz rewelacyjnie, piękna sukienka, sandałki i kapelusz! Wszystko rewelacyjnie połączone, gdy patrze na ten zestaw kojarzy mi się z taką harmonią i ciszą :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny look na spacery po takich pieknych okolicach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. SUCH A GREAT LOOK!




    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  14. takie sukienki są najlepsze na lato

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę widoków :)
    Super wakacje :)

    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne sandałki

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz olśniewająco,Bardzo ładnie Ci w bieli Kochana:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. FAJNE PAZURKI WIDZE! SAMA ROBILAS?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion